معرفی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ580
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ580 یکی از بهترین پروژکنور های موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 530x177x445  میلی متر و وزن 10.6 گرم طراحی شده است. این پروژکتور دارای روشنایی و کنتراست مطلوبی می باشد. عمر لامپ دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ580 برابر با 4000 ساعت است. دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ580 انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده در ادارات، آموزشگاه ها، موسسات و ... خواهد بود. ضمنا این دیتا پروژکتور با کیفیت مجهز به پورت HDMI نیز  است. در ادامه به معرفی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ580 از دیدگاه سایت های معتبر خواهیم پرداخت.

تادکالا:

تکنولوژی تولید تصویر 3 LCD
شدت روشنایی انسی لومن 5400
وضوح تصویر رزولیشن WUXGA , 1920x1200 , Full HD
نسبت کنتراست تصویر 5،000:1
عمر لامپ 10000 ساعت
گارانتی دیتا گارانتی دانش آوران
پورت های ورودی / خروجی HDMI (19 pin x 1) PC in (D-sub HD 15-pin x 1) Monitor out Video in (Pin jack x 1) Audio in (M3 x 1) Audio in (Pin jack x 1) Audio out (M3 x 1 (L-R x 1) Serial in (D-sub 9-pin (female) x 1)
ویژگی های بیشتر خیر
سازنده panasonic
وای فای N/A
ابعاد N/A
بلندگو N/A

 

آی پروژکتوز:

ویدئو پروژکتور پاناسونیک  PT-VZ580 یک مدل ایده آل برای نمایش بیشترین و دقیق‌ترین جزئیات در فضاهای بزرگ است. رزولوشن فوق العاده این ویدئو پروژکتور از نوع WUXGA بوده و لذا بیشتر از 1080p FULL HD است؛ بنابراین ریزترین جزئیات را با بیشترین کیفیت ممکن مشاهده خواهید کرد. این مدل برای نمایش هر نوعی از محتوا، از اسلایدهای آماری گرفته تا فیلم‌های بلورِی مناسب است. به علاوه، با 5000 لومن شدت روشنایی آنقدر قدرتمند است که می‌تواند جوابگوی حجم انبوهی از مخاطبان در فضاهای بزرگ باشد؛ تا جایی که می‌توانید در طول روز و با چراغ‌های روشن نیز از ویدئو پروژکتور استفاده کنید و همچنان تصویر درخشان و واضحی را شاهد باشید.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

اگر کیفیت و وضوح تصاویر برایتان اهمیت زیادی دارد، دیتا پروژکتور Panasonic PT-EZ580 برای شما ساخته شده است! این ویدئو پروجکشن در دسته ویدئو پروژکتورهای WUXGA جای دارد و از رزولوشن 1200*1920 پیکسل برخوردار است. این مشخصات بیانگر این است که ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-EZ580 قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت Full HD را داراست و وضوحی بسیار مطلوب را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این ویدئو پروژکتور فول اچ دی از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت زنده و طبیعی دارد.

 

 

یکی از ویژگی های مهم دیتا پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EZ580 شدت روشنایی 5400 لومنی آن است که باعث شده تصاویر ارائه شده با آن دارای میزان روشنایی و شفافیت قابل توجهی باشند. بنابراین بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر می توانید از این دستگاه ویدیو پروژکتور حتی در محیط های روشن و پُر نور نیز استفاده کنید و از تصاویری درخشان بهره مند شوید. از این جهت می توان ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EZ580 را برای استفاده در سالن های همایش و کنفرانس کاملاً مناسب دانست. ضمن اینکه این ویدئو پروژکتور سالن همایش از قابلیت شبیه سازی DICOM و نمایش عکس های X-ray نیز برخوردار است و برای مصارف آموزشی در دانشکده های پزشکی نیز کاربرد دارد.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EZ580 نسبت کنتراست 5000:1 آن است. این میزان کنتراستویدئو پروژکتور برای نمایش سایه روشن های موجود در تصاویر و همچنین متن ها و نمودارها به شکلی واضح و خوانا مناسب به نظر می رسد. البته اگر به دنبال بالاترین میزان کنتراست هستید، می توانید از سایر ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک موجود بر روی سایت شرکت ایده برتر دیدن کنید.

 شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در ارتباط با دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ580 به سایت سرکت ایده برتر پارسیان خاورمیانه مراجعه کنید. برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 13 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی