راهنمای جامع کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5136
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5136 یکی از باکیفیت کارت سانترال های موجود دز بازار است. این محصول دارای سازگاری با دستگاه سانترال های KX-NS500 وKX-NS700  می باشد. هم چنین این محصول دارای کارت حافظه با 16 گیگابایت، ظرفیت 400 ساعت برای ضبط مکالمات، صف انتظار، پیغام تماس گیرندگان و دیگر امکانات صندوق ص.تی می باشد. برای آشنایی با دیگر قابیلت های کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5136 در ادامه متن با ما همراه باشید.

آیتی بازار:

کارت حافظه پاناسونیک مدل KX-NS5136 یک کارت حافظه 16 گیگابایتی SD برای گسترش منابع پست صوتی می باشد و از قابلیت ضبط مکالمه به مدت حدود 400 ساعت برخوردار است که به راحتی می توانید مکالمات را در اختیار داشته باشید. این محصول جهت استفاده در بسیاری از شرکت ها، ادارات، سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ از باکس سانترال به منظور مدیریت تماس های دریافتی، راه اندازی خطوط داخلی، افزایش تعداد خطوط شهری کاربرد دارد. شما می توانید از طریق این کارت حافظه SD سانترال به پیام های صوتی دسترسی داشته باشید و از قابلیت ضبط مکالمات، قابلیت صف انتظار و قابلیت پیغام تماس گیرندگان بهره ببرید. این محصول مناسب برای سانترال های NS500، NS700، NS300 می باشد و در بازار تجهیزات شبکه با کیفیت وزنی سبک خریداری کنید.

 

ایران پاناسونیک:

اگر به دنبال یک کارت حافظه ی عالی برای دستگاه سانترال پاناسونیک خود هستید حتما این مطلب را تا انتها بخوانید. کارت سانترال ۵۱۳۶ از سری کارت های حافظه شرکت پاناسونیک می باشد که به دلیل کارایی بالا و همچنین امکانات مناسب و بی نظیری که به دستگاه های سانترال اضافه می کند مورد توجه قرار گرفته است.کاربرد های مناسب کارت حافظه باعث شد تا این شرکت ظرفیت این کارت ها را در مدل های مختلفی ارتقاء دهد.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

این روزها در اغلب شرکت ها، ادارات، سازمان ها و کسب و کارهای بزرگ از باکس سانترال به منظور مدیریت تماس های دریافتی، راه اندازی خطوط داخلی، افزایش تعداد خطوط شهری و... استفاده می شود. یکی از امکاناتی که دستگاه های سانترال در اختیار شما قرار می دهند، بهره مندی از قابلیت های صندوق صوتی است. این قابلیت ها شامل ضبط مکالمات، ایجاد صف مشتریان و ضبط پیغام های تماس گیرندگان می شود. برای بهره مندی از این قابلیت ها نیاز به حافظه کافی در دستگاه سانترال خود خواهید داشت و باید از کارت حافظه سانترال در آن استفاده کنید. کارت سانترال پاناسونیک Panasonic KX-NS5136 یکی از کارت های حافظه موجود در بازار است که فضایی عالی برای استفاده از امکانات صندوق صوتی را برای شما فراهم می آورد.

 





:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 27 شهريور 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی