نقد و بررسی پاور بانک هوکو Hoco J4 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر در بیرون از منزل بدون امکان دسترسی به پریز برق شارژ گوشی همراه تان تمام شود شما در این خصوص چه چاره ای اندیشیده اید؟ تمام شدن شارژ گوشی موبایل تان قطعا برای شما مشکلات جدی را به وجود می آورد به همین منظور شرکت هوکو انواع شارژر همراه با ظرفیت های متفاوت را به بازار عرضه کرده است. از محصولات این شرکت می توان به پاور بانک هوکو J4 اشاره کرد که در استفاده روزمره کاربرد بسیار بالایی دارد. قصد داریم در این بلاگ به معرفی این محصول بپردازیم در ادامه این معرفی با نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید.

دیجی کالا:
امروزه به دلیل گسترش استفاده از گجت ها و دستگاه های الکترونیکی و نیاز فراوان آن ها به شارژر در طول روز و عدم دسترسی به برق در بیشتر مواقع ، نیاز به داشتن پاوربانک برای هر شخص حس می شود. پیشنهاد ما برای شما پاوربانک J4 هوکو می باشد که با ظرفیت 10000 میلی آمپر دستگاه شما رو در روز، چندین بار شارژ می کند و طراحی نمایشگر LED بر روی آن شدت جریان ورود و خروج را نشان می دهد. پاوربانک J4 هوکو از جنس ABS می باشد که از کیفیت و طول عمر بالایی برخوردار می باشد.همچنین وزن مناسب پاوربانک J4 هوکو شما را قادر خواهد ساخت که همه جا از جمله  در سفر ، بیرون از منزل ، در محل کار و دیگر مکان ها ...  آن را با خود داشته باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • طراحی ظاهری زیبا، قابلیت حمل آسان

ابعاد و وزن پاوربانک هوکو J4 به ترتیب برابر با 148*66*22 میلی متر و 283 گرم است و حمل و جابجایی آن به آسانی صورت می گیرد. بدنه این پاور بانک گوشی موبایل هوکو از پلاستیک ABS و پلی کربنات (PC) ساخته شده و مقاومت قابل قبولی در برابر خراشیدگی، ضربه و فشار دارد. بنابراین با خیالی راحت بابت کیفیت ساخت مطلوب پاوربانک جیبی هوکو J4 می توانید از آن در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده کنید.

از لحاظ ظاهری نیز شارژر همراه هوکو J4 در وضعیت مطلوبی قرار دارد و به صورت دورنگ (مشکی/ قرمز و سفید/ خاکستری) روانه بازار شده است. بر روی سطح بدنه این پاور بانک خطوط مورب برجسته ای طراحی شده که باعث از یکنواختی درآمدن ظاهر آن شده اند. همچنین این خطوط برجسته به سُر نخوردن پاوربانک هوکو J4 از روی سطوح صاف کمک زیادی می کند.

  • ظرفیتی ایده آل برای مصارف روزمره

اگر قصد خرید پاوربانک گوشی موبایل برای مصارف معمولی و روزمره دارید، پاور بانک هوکو J4 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود. شارژ کامل این پاوربانک هوکو 10000 برای دو تا سه بار شارژ یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته این میزان دفعات شارژ به طور کامل به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد.

برای خرید پاور بانک هوکو در مدل و قیمت های مختلف می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. این شرکت در خصوص انواع لوازم جانبی موبایل  اطلاعات جامع و کاملی دارد و شما در انتخاب و خرید محصول مورد نظر یاری می کند.





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 3 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی