.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هدست استریو سنهایزر HD 2.30 G یک انتخاب ایده آل برای گوش دادن به موسیقی به شمار می آید. این هدست با ویژگی هایی مانند طراحی خاص، قابلیت تا شوندگی و وزن سبک به خوبی به محبوبیت نزد کاربران خود رسیده است. هدست با سیم سنهایزر Sennheiser HD 2.30 G در این مقاله از دیدگاه سایت های ایده برتر و دیجی کالا بررسی خواهیم کرد، اگر قصد خرید هدفون باسیم Sennheiser HD 2.30 G دارید حتما تا انتهای این راهنمای خرید با ما همراه باشید.

 دیجی کالا:

یکی از هدست‌های 2016 «سنهایزر» (Sennheiser) مدل «HD 2.30 g» است. این مدل به‌ همراه دو عدد کابل AUX با طراحی متفاوت ارائه می‌شود تا کاربران بنا به حالت قرار گرفتنش نسبت به پخش‌کننده یا موبایل، یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. میکروفون، روی هر دو کابل قرار دارد و دارای سه عدد دکمه برای کم‌وزیاد و قطع‌ووصل کردن مکالمه است. طول هر دو کابل 1.4 متر است و کاربران مشکلی بابت استفاده از آن نخواهند داشت. صدای پخش‌شده از این هدست بسیار واضح و پرقدرت است و می‌تواند رضایت تمامی کاربرانش را جلب کند. این محصول هم مانند تمامی کالاهای این برند، از کیفیت بسیار خوبی بهره‌مند شده است و تا سال‌های طولانی کارایی خوبی را ارائه می‌کند. با تهیه‌ی آن تا مدتی طولانی صاحب یک هدست بسیار خوش‌ساخت خواهید شد. امپدانس آن 22 اهم است و بهترین کارایی را با دستگاه‌هایی با همین امپدانس ارائه می‌کند. با توجه به میزان امپدانس و طراحی‌اش، می‌توان این هدست را با انواع تبلت و موبایل‌های اندروید استفاده کرد. کاربر با قراردادن آن روی گوش‌ها حس خوبی را تجربه می‌‌کند و کاپ‌های آن هیچ فشاری به سر وارد نمی‎کنند. گفتنی است، این محصول در دو رنگ مشکی و سفید تولید می‌شود.

ایده برتر پارسیان:

  • سبک، شیک، خوش ساخت

اگر به گوش دادن به موسیقی در ساعات متوالی و طولانی عادت دارید، هدست استریو سنهایزر HD 2.30 G برای شما طراحی شده است! این هدست دارای وزن 262 گرم بوده و در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. به همین دلیل استفاده های طولانی مدت از آن سبب ایجاد خستگی و ناراحتی برای شما نخواهد شد. کاپ های هدست با سیم سنهایزر مدل Sennheiser HD 2.30 G با روکشی از جنس چرم پوشیده شده و در هنگام قرارگیری بر روی گوش، حس خوشایندی را به شما القا می کنند!

نکته قابل ذکر دیگر در این مورد، طراحی ظاهری هدست روی گوش سنهایزر HD 2.30 G است. کاپ های این هدست استریو در قسمت داخلی هدبند قرار گرفته اند که باعث محکم تر قرار گرفتن هدست بر روی سر و گوش های شما می شود. ضمن اینکه بدنه این هدست قابلیت تاشوندگی نیز دارد و به آسانی می توان آن را با خود به مکان ها و موقعیت های مختلف حمل کرد.

  • یک هدفون با سیم با کیفیت!

هدفون باسیم Sennheiser HD 2.30 G از نوع با سیم است و به یک کابل دارای رابط 3.5 میلی متری مجهز می باشد. از طریق این کابل می توانید هدست را به آسانی به انواع گوشی های موبایل و تبلت های اندرویدی، موزیک پلیر، کامپیوتر، لپ تاپ و تمامی دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری متصل کنید. کابل به کار رفته در هدست سنهایزر HD 2.30 G دارای کیفیت قابل توجهی است و در برابر آسیب هایی مانند کشیدگی، پارگی، قطعی، گره خوردگی و در هم پیچیدن مقاوم می باشد

  • پخش موسیقی با کیفیتی بسیار مناسب

هدفون یا هدست با سیم سنهایزر Sennheiser HD 2.30 G تمام انتظارات علاقه مندان به موسیقی را به خوبی برآورده می کند! این هدست استریو با سیم دارای پاسخ فرکانسی 18 تا 22 هزار هرتز و امپدانس 22 اهم است و صدایی شفاف و واضح را به شما ارائه می دهد. به طوری که حتی در محیط های شلوغ و دارای همهمه مانند خیابان و مترو نیز می توانید از آن برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید. همچنین صدای ارائه شده توسط این هدست دارای بیس بسیار مناسبی است. در مجموع با توجه به قیمت هدست استریو سنهایزر HD 2.30 G می توان کیفیت آن در پخش موسیقی را کاملاً ایده آل و مطلوب دانست. ضمن اینکه بر روی کابل این هدست دکمه های کنترلی برای تنظیم میزان صدا تعبیه شده که استفاده از هدست را برای شما بسیار آسان می کنند.

چنانچه قصد خرید هدفون یا هدست را دارید و با خواندن مطالب بالا همچنان در انتخاب در رابطه با هدست استریو سنهایزر HD 2.30 G دچار شک و تردید هستید، می‌توانید با با واحد فروش سایت ایده برتر تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان مجرب این سایت بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.

هدست با سیم ای فورتک HS-30 از هدست های استریو باکیفیت شرکت ای فورتک است که برای پخش موسیقی، تماشای فیلم و انجام بازی و تمرین زبان انگلیسی مناسب می باشد. راهنمای خرید هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-30  که از سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا برای شما گرد آوری کرده ایم می تواند ضمن صرفه جویی در زمان تان برای جستجو در انبوه اطلاعات وب سایت ها، شما را با ویژگی ها و قابلیت ها، معایب و مزایای این محصول اشنا کند پس همراه ما باشید.

دیجی کالا:

ابعاد
30*20*15 میلی‌متر
وزن
130 گرم

مشخصات فنی

نوع اتصال
باسیم
رابط
جک 3.5 میلی‌متری
NFC
ندارد
طول کابل
2 متر

ایده برتر پارسیان:

  • کیفیت ساخت مناسب، دوام و طول عمر بالا

کیفیت ساخت هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-30 به اندازه ای است که در صورت استفاده صحیح می توانید بر روی آن برای ماه ها و حتی چند سال حساب باز کنید! در قسمت های داخلی گوشی های این هدستگوشی موبایل از بالشتک های نرم استفاده شده که در هنگام قرارگیری بر روی گوش، حس خوبی را به شما القا می کنند. همچنین هدبند هدست ای فورتک HS-30 دارای دو بخش می باشد که به صورت فاصله دار از یکدیگر طراحی شده اند. این نوع طراحی باعث جریان یافتن هوا میان هدست و سر کاربر در هنگام استفاده از آن می شود. بنابراین در هنگام استفاده های طولانی مدت از این هدست، کمتر دچار احساس خستگی و ناراحتی خواهید شد. در مجموع با توجه به قیمت هدست می توان از کیفیت ساخت آن رضایت داشت.

  • سازگار با انواع دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری

همان طور که اشاره شد، هدفون ای فورتک مدل A4tech HS-30 از نوع با سیم است و از طریق کابل دارای رابط 3.5 میلی متری به دستگاه های دیگر شامل کامپیوتر، لپ تاپ، موزیک پلیر و کنسول بازی متصل می شود. برای استفاده از این هدفون رو گوشی نیازی به نصب درایور یا نرم افزار خاصی نیست و بلافاصله پس از اتصال آن به دستگاه مورد نظر از طریق کابل، آماده به کار خواهد بود.

در رابطه با کابل به کار رفته در هدست یا هدفون باسیم A4tech HS-30 نیز باید به این نکات اشاره کنیم که این کابل دارای طول 2 متر است و از کیفیت ساخت مطلوبی بهره می برد. به طوری که در هنگام استفاده از آن به ندرت با مشکلاتی مانند گره خوردن، در هم پیچیدن، کشیدگی یا قطعی مواجه می شوید. همچنین درون این کابل از رشته های سیمی مرغوب استفاده شده که باعث انتقال صدا بدون افت کیفیت از دستگاه منبع پخش به هدفون می شود.

  • یک هدست استریو با کیفیت!

هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-30 صدایی پرقدرت، واضح و شفاف را به شما ارائه می دهد و تمام انتظارات شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند. با نگاهی دقیق تر به مشخصات فنی این هدست باید گفت که محدوده فرکانسی این هدست بین 20 تا 20 هزار هرتز، امپدانس آن برابر با 32 اهم و حساسیت آن برابر با 102 دسی بل می باشد. این مشخصات بیانگر این است که هدست روی گوش ای فورتک HS-30 توانایی پخش انواع صداهای زیر و بم قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان را دارد. پس اگر قصد خرید هدست موبایل برای گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم یا انجام بازی را دارید، این هدست را مد نظر داشته باشید! لازم به ذکر است که بر روی سیم هدست A4tech HS-30 دکمه های کنترلی به منظور تنظیم میزان صدا قرار دارد که استفاده از هدست را برای شما بسیار آسان می کنند.

امیدواریم در این راهنما توانسته باشیم به سوالات شما پاسخ دهیم و همچنین بتوانید مناسب ترین هدفون مناسب با بودجه و نیاز های خود انتخاب کنید. در نهایت شما می توانید برای خرید هدفون ای فورتک مدل A4tech HS-30 به سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.

کاربرد مانیتورها نمایش تصویر در ابعاد بزرگ است و برای تبلیغات در محیط هایی از جمله مراکز فروشگاهی، اداری، تفریحی و ... بسیار پرکاربرد است. اگر شما به دنبال مانیتوری هستید که قابلیت نمایش تصاویر در 24 ساعت متوالی را داشته باشد می توانید بر روی مانیتور ال جی LG 43SH7E حساب باز کنید! همچنین در صورت نداشتن دیدگاه جامع در خصوص مانیتور صنعتی 43 اینچ ال جی LG 43SH7E می تواند با نقد و بررسی دیجی کالا و ایده برتر پارسیان با ما  همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • بهره مندی از به روزترین فناوری در پنل

مانیتور صنعتی ال جی 43SH7E مجهز به پنل IPS برای نمایش تصاویر هستند که از به روزترین تکنولوژی های حال حاضر در دنیا می باشد و کیفیت مطلوبی از تصاویر به نمایش در آمده را عرضه می دهد. به کار گیری پنل با کیفیت بالا موجب پخش تصاویر با رنگ های واقعی و طبیعی می شود، همچنین برای پخش در ابعاد بزرگ اهمیت بسیاری دارد.
تصاویری با بهترین کیفیت را نظاره گر باشد!

از مشخصات مانیتور صنعتی ال جی LG 43SH7E باید به میزان رزولوشن و نسبت تصویر آن اشاره کنیم که به ترتیب برابر با 1080*1920 و 16:9 می باشد. با این مشخصات می توان گفت که در این دستگاه مانیتور صنعتی از تماشای تصاویری با کیفیت فول اچ دی بهره مند خواهید شد، همچنین نواحی مشکی و تاریک با کیفیت مناسبی به تصویر کشیده می شوند.

  • از همان نقطه ای که نشسته اید، به تماشا بپردازید!

از خصوصیات مانیتور صنعتی ال جی مدل LG 43SH7E قابلیت نمایش به هر دو صورت افقی و عمودی است که با این ویژگی کاربران به آسانی می توانند انواع تصاویر و محتواهای خود را نمایش دهند. زاویه دید 178 درجه در این تلویزیون صنعتی امکان تماشای تصاویر از هر زاویه و هر نقطه ای را برقرار می کند و نمایشگری تمام عیار را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از آن دیگر لازم نیست برای تماشای تصاویر در حال پخش رو به روی مانیتور بنشینید، در هر نقطه ای که قرار داشته باشید شما قادر به تماشای تصاویر و ویدئو ها در بهترین کیفیت هستید.

امکان استفاده از مانیتور صنعتی در محیط های روشن

همچنین از آنجایی که شدت روشنایی مانیتور صنعتی LG 43SH7E برابر با 700 cd/m2)) است می توانید از تصاویری با درخشندگی و روشنایی عالی در محیط های روشن بهره مند شوید و بدون افت کیفیت تصاویر هر آنچه می خواهید را نمایش دهید.

با توجه به همه این توضیحات برای خرید مانیتور صنعتی LG 43SH7E توصیه می‌شود حتماً با کارشناسان معتبر مشورت نمایید. کارشناسان مجرب ایده برتر پارسیان همواره آماده پاسخگویی به مشکلات و دادن مشاوره به شما عزیز می‌باشند. برای دریافت مشاوره رایگان می‌توانید از شماره تلفن‌های مندرج در سایت استفاده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.

مانیتور 22 اینچی مدل GDM-225JN از مانیتور های میان رده شرکت جی پلاس است که تمام امکانات و قابلیت های لازم برای استفاده های اداری و خانگی را دارد. این نمایشگر فول اچ دی برای استفاده های طولانی مدت در ساعت های متوالی مناسب است و  از خستگی چشم کاربران نیز جلوگیری می کند. باهم نگاهی به کارایی و مشخصات فنی این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا می اندازیم پس همراه باشید.

دیجی کالا:

یکی از محصولات شرکت جی‌پلاس، مانیتور GDM-225JN می‌باشد. این مانیتور میان‌رده به پنل VA مجهز شده است. اگرچه این نوع پنل شفافیت کمتری نسبت به IPS دارد، اما لازم به ذکر است که این پنل بهترین گزینه برای کابرانی می‌باشد که در طول روز مدت زمان زیادی را صرف استفاده از مانیتور می‌کنند چراکه اثرات خستگی چشم در استفاده دراز مدت، با بهره‌گیری از این نوع مانیتورها به مراتب کمتر از سایر پنل‌ها می‌باشد. روکش مات (Anti-Glare) در این محصول، از منعکس شدن نور جلوگیری می‌کند در نتیجه به راحتی می‌توانید از این مانتیور در مکان‌های پرنور استفاده کنید. انتقال تصویر در مانیتور GDM-225JN توسط درگاه‌های HDMI و VGA انجام می‌شود. ویژگی جذاب و پرکاربرد این محصول، وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌باشد. توسط این خروجی صدا، به راحتی می‌توانید هدفون و یا اسپیکر خود را به این مانیتور متصل کنید و از صدای شفاف و با کیفیت لذت ببرید. در مجموع اگر دنبال یک مانیتور شیک، باریک و با کیفیت هستید، مانیتور جی‌پلاس مدل GDM-225JN می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

ایده برتر پارسیان:

  • ارائه تصاویر با کیفیت Full HD

رزولوشن مانیتور کامپیوتر جی پلاس GDM-225JN برابر با 1920*1080 پیکسل است و شما می توانید با استفاده از این نمایشگر از تصاویری با کیفیت فول اچ دی بهره مند شوید. صفحه به کار رفته در این مانیتور از نوع VA و نور پس زمینه آن از نوع LED است. به طور کلی مانیتورهای VA از مانیتورهای IPS شفافیت کمتری دارند و به همین دلیل برای استفاده های طولانی مدت در ساعات متوالی مناسب ترند. به همین دلیل مانیتور 22 اینچ جی پلاس GDM-225JN برای کارمندان ادارات و شرکت ها، تایپیست ها و همچنین کاربران خانگی کارایی بالایی دارد.

میزان کنتراست، شدت روشنایی و زمان پاسخگویی مناسب

از آنجا که شدت روشنایی مانیتور کامپیوتر جی پلاس GDM-225JN برابر با 200 cd/m2 و زاویه دید افقی و عمودی آن برابر با 178 درجه است، می توان گفت که محتوای در حال نمایش بر روی مانیتور به راحتی برای کاربر قابل مشاهده خواهد بود. همچنین نسبت کنتراست داینامیک این مانیتور فول اچ دی برابر با 1000000:1 و نسبت کنتراست استاتیک آن برابر با 1000:1 است که باعث می شود تا قسمت های مشکی موجود در تصاویر با عمق مناسب و نواحی دارای رنگ های روشن با میزان شفافیت قابل قبولی به نمایش درآیند. این ویژگی به خصوص در هنگام کار با فایل های متنی کارایی بالایی پیدا می کند و باعث بهبود وضوح و میزان خوانایی نوشته ها می شود.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با مانیتور ال ای دی جی پلاس مدل G Plus GDM-225JN Monitor 22 Inch مدت زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه ای آن است که برای یک مانیتور اداری و خانگی مناسب به نظر می رسد. بنابراین در هنگام کار با مانیتور با مشکلاتی مانند مات شدن یا پیکسل پیکسل شدن تصاویر مواجه نخواهید شد. لازم به ذکر است که مانیتور کامپیوتر 22 اینچ جی پلاس GDM-225JN توانایی نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارد و تمام نیازهای روزمره شما در کار با کامپیوتر مانند مرور صفحات وب، تماشای فیلم و فایل های ویدئویی، تایپ، بررسی ایمیل و... را به خوبی برطرف می کند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت مانیتور جی پلاس GDM-225JN را مناسب دانست.

  • مجهز به پورت VGA و HDMI

برای اتصال مانیتور جی پلاس G-Plus GDM-225JN به کامپیوتر یا لپ تاپ کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت! بر روی بدنه این مانیتور هم پورت VGA و هم پورت HDMI تعبیه شده و شما می توانید به راحتی آن را به کامپیوتر مورد نظر خود متصل کنید. مجهز بودن به پورت HDMI یکی از مزایای مانیتور GPlus GDM-225JN به شمار می آید. ضمن اینکه این مانیتور دارای جک 3.5 میلی متری صدا نیز هست و امکان اتصال هدفون یا اسپیکر به صورت مستقیم به آن وجود دارد.

نظرات کاربران سایت دیجی کالا در خصوص مانیتور جی پلاس G-Plus GDM-225JN می تواند راهنمای خوبی در انتخاب و خرید باشد. شما می توانید با مراجعه به این سایت ضمن کسب اطلاعات تکمیلی، از خریدی مطمئن و ارزان نیز بهره مند شوید. 



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A10s نسخه به روز و آپدیت شده گوشی گلکسی a10 سامسونگ می باشد. این گوشی موبایل اندرویدی مجهز به حافظه داخلی 32 گیگابایتی، شارژدهی عالی باتری، دوربین دو گانه باکیفیت است. اگر به دنبال خرید موبایل Samsung Galaxy A10s هستید که بتواند نیاز های شما را به خوبی پوشش دهد کافیست ادامه این متن که راهنمای خوبی برای این گوشی اندرویدی است را به طور جامع و کامل مطالعه کنید. این مطالب از سایت های ایده برتر پارسیان و خاص باکس جمع آوری شده است.

خاص باکس:

گوشی موبایل مدل Samsung Galaxy A10s از سبک طراحی مدرن و ظاهر زیبا بهره می برد که شرکت سامسونگ سعی کرده طراحی این گوشی بسیار شبیه به گوشی های بالا رده باشد و به همین دلیل نظر بسیاری از کاربران را که به دنبال گوشی های مدرن هستند را به خود جلب می کند. دوربین دوگانه این گوشی همانند بسیاری از گوشی های هوشمند حال حاضر دنیا به صورت عمودی و در قسمت گوشه سمت چپ و بالای آن طراحی شده است. کاربر با دیدن طراحی مدرن این گوشی و با دانستن امکانات فوق العاده آن، انتظار چنین قیمتی برای گوشی سامسونگ Galaxy A10s را ندارد. سامسونگ بدنه گوشی را از جنس پلاستیک طراحی کرده که هم از نظر هزینه بهینه تر باشد و هم از نظر مقاومت در برابر خط و خش بهتر عمل کند. گوشی گلکسی A10s قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارا است و این قابلیت توانسته نظر آن دسته از کاربرانی که به دنبال یک گوشی ولی استفاده از دو سیم کارت هستند را نیز جلب کند. با مشاهده قسمت جلوی گوشی متوجه پنل جلوی بدون حاشیه آن که حدود 80.7 درصد قاب گوشی را به خود اختصاص داده، می شوید. لبه های این گوشی به صورت انحنا دار طراحی شده اند تا کاربر به راحتی گوشی را در دست بگیرد و استفاده از آن بسیار آسان شده است. سامسونگ صفحه نمایش بزرگ 6.2 اینچی برای محصول جدید خود به کار برده است اما از ابعاد کاملا مناسب 156.9 در 75.8 در 7.8 میلی‌متر بهره برده زیرا تقریبا گوشی گلکسی A10s بدون حاشیه طراحی شده است. این گوشی با ضخامت کم 7.8 میلیمتر و وزن ایده آل 168 گرم در زمره گوشی های با صفحه نمایش بزرگ اما سبک قرار می گیرد که بسیاری از کاربران را برای استفاده طولانی مدت به وجد آورده است. محصول جدید سامسونگ در سه رنگ شاد و جذاب قرمز ، آبی و مشکی طراحی شده و روانه بازار گردیده است. به طور کلی می توان گفت که گوشی Samsung Galaxy A10s از طراحی متفاوت و کیفیت بالایی برخوردار است که همین طراحی زیبا یکی از ویژگی های برجسته این گوشی به حساب می آید و کاربر در برخورد اول به هیچ وجه احساس نمی کند یک گوشی میان رده را در دست گرفته است.

صفحه نمایش سامسونگ A10s

گوشی سامسونگ گلکسی A10s از صفحه نمایش لمسی IPS LCD، 6.2 اینچی و رزولوشن  1520 × 720  پیکسل و تراکم پیکسلی 271 پیکسل بر اینچ استفاده شده است. این گوشی با توجه به رزولوشن و تراکم پیکسلی خوبی که دارد از کیفیت و وضوح بالای تصویر برخوردار است. کاربر با مشاهده صفحه نمایش متوجه حاشیه کم در قسمت قاب جلوی گوشی می شود که حدود 80.7 درصد کل پنل جلوی گوشی را تشکیل می دهد؛ این مورد در واقع یکی از نقاط قوت این گوشی محسوب می شود و زیبایی ظاهری دو چندانی به طراحی گوشی Galaxy A10s بخشیده است. سامسونگ برای طراحی نمایشگر بدون حاشیه این گوشی دوربین سلفی آن را در یک زائده کوچک قرار داده تا جای کمی از نمایشگر را اشغال کند که همین امر سبب شده زیبایی مضاعفی به صفحه نمایش گوشی بخشیده شود. صفحه نمایش بزرگ در واقع محبوب کاربرانی است که علاقمند به تماشای فیلم و انجام بازی های متنوع بر روی گوشی هستند و سامسونگ با توجه به این نیاز کاربران به خوبی از عهده طراحی صفحه نمایش این گوشی با صفحه نمایش بزرگ و ابعاد 156.9 در 75.8 در 7.8 میلی‌متری بر آمده است و همین ویژگی نیز یکی از دلایل اصلی خریداران برای خرید این گوشی به حساب می آید. صفحه نمایش این گوشی در برابر تابش مستقیم نور خورشید به هیچ وجه کاربر را برای خواندن محتوا و نمایش فیلم اذیت نمی کند. بنابراین با توجه به نوع IPS LCD صفحه نمایش این گوشی می توان با قاطعیت گفت که از کیفیت نمایش تصویر بالایی برخوردار است.

ایده برتر پارسیان:

  • کار با جدیدترین نسخه اندروید را تجربه کنید!

گوشی سامسونگ گلکسی A10s به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 9.0 (Pie) می باشد و امکان ارتقای آن به جدیدترین نسخه اندروید، یعنی اندروید 10 نیز برای شما وجود دارد. پس شما می توانید با صرف هزینه ای بسیار کمتر برای خرید گوشی موبایل اندروید سامسونگ گلکسی A10s نسبت به گوشی های پرچم دار، از امکانات به روزترین اندروید بهره مند شوید!

  • سخت افزار مناسب برای مصارف روزمره

اگر نیازی به اجرای اپلیکیشن های حرفه ای ندارید و اهل انجام بازی های به روز و گرافیکی هم نیستید، پرداخت هزینه های سنگین برای خرید گوشی چندان برای شما منطقی به نظر نمی رسد! در عوض اگر به دنبال یک گوشی برای مصارف روزمره و انجام کارهای عادی مانند مرور صفحات وب، سر زدن به شبکه های اجتماعی، برقراری تماس و ارسال SMS، گوش دادن به موسیقی و... هستید، می توانید با صرف هزینه ای کاملاً مناسب موبایل Samsung Galaxy A10s را تهیه کنید! سخت افزار به کار رفته در این گوشی به خوبی از عهده اجرای برنامه ها و بازی های معمولی برمی آید، اما نباید از آن انتظار کارهای سنگین را داشته باشید!

برای آن دسته از افرادی که به دنبال مشخصات فنی دقیق تر گوشی سامسونگ گلکسی A10s هستند، باید به این نکات اشاره کنیم که در این گوشی از تراشه 12 نانومتری و میان رده مدیاتک مدل MT6762 Helio P22 استفاده شده است. این تراشه به یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 مجهز است که سرعت و عملکرد مناسبی در کاربری های عادی دارد.

  • 32 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

گوشی سامسونگ گلکسی A10s دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی است و در دو نسخه با حافظه های رم 2 گیگابایتی و 3 گیگابایتی عرضه شده است. همچنین این گوشی از کارت حافظه جانبی MicroSDXC با ظرفیت حداکثر 512 گیگابایت پشتیبانی می کند و برای این منظور یک جایگاه اختصاصی برای کارت حافظه در آن در نظر گرفته شده است. پس بدون نگرانی بابت کمبود حافظه، می توانید فایل های دلخواه خود را بر روی گوشی سامسونگ گلکسی A10s ذخیره نمایید!

در پایان قابل ذکر است که سایت خاص باکس یک راهنمای جامع و کامل در رابطه با گوشی سامسونگ گلکسی A10s می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این گوشی موبایل اندرویدی به صفحه این محصول در سایت خاص باکس مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.

شارژر فندکی Xiaomi CZCDQ01BY فضای کمی از داخل خودروی شما را اشغال می کند از این جهت می توان ان را یک شارژر فندکی کوچک، سبک و بادوام دانست. این شارژر فندکی دستگاه دیجیتالی شما را در برابر نوسان شدت جریان و اتصال کوتاه و... محافظت می کند. با ما همراه باشید تا نکات مهم در رابطه با این محصول را از سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا مرور کنیم.

دیجی کالا:

شارژر فندکی شیائومی مدل CZCDQ01BY دارای یک درگاه خروجی USB است شدت جریان خروجی این محصول 2.4 آمپر و ولتاژ خروجی آن 5 ولت و ولتاژ ورودی در این شارژر 12 تا 24 ولت است . بدنه آن از جنس پلاستیک ABS+ PC است که مقاومت بالایی در برابر گرما و حرارت نشان میدهد ، این شارژر فندکی بسیار ایمن و محافظت شده در برابر اتصال کوتاه، افزایش ولتاژ، جریان، حرارت و تداخل الکترومغناطیس است که از باتری دستگاه شما محافظت میکند. برای استفاده از این شارژ کوچک کافی است آن را به محل فندک درون خودرو متصل کنید. سپس باید دستگاه مورد نظر خود را از طریق یک کابل USB به شارژر متصل کنید تا باتری آن شارژ شود. با داشتن این شارژر فندکی در خودروی خود دستگاه‌هایی مانند گوشی موبایل، تبلت، دستگاه‌های پخش‌کننده موسیقی قابل‌حمل یا دستگاه‌های مسیریاب را شارژ کنید.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای یک پورت خروجی با قابلیت شارژدهی با سرعتی عالی

با استفاده از شارژر فندکی Xiaomi CZCDQ01BY می توانید انواع گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB را در هنگام رانندگی شارژ کنید. این شارژر فندکی خودرو دارای یک پورت خروجی از نوع USB 2.0 است و شدت جریان 2.4 آمپری را به شما ارائه می دهد. با توجه به این میزان شدت جریان می توانید از سرعت عالی شارژر فندکی شیائومی مدل Xiaomi CZCDQ01BY در هنگام شارژدهی (به خصوص در هنگام شارژ گوشی) اطمینان کامل داشته باشید!

  • یک شارژ ایمن و با کیفیت را تجربه کنید!

در شارژر فندکی ماشین شیائومی CZCDQ01BY از تراشه هوشمند استفاده شده که باعث می شود تا شارژر فندکی شدت جریان را متناسب با ظرفیت دستگاه متصل به آن تنظیم کنید. این ویژگی هم باعث افزایش طول عمر باتری گوشی و دیگر دستگاه متصل به شارژر می شود و هم از وارد آمدن فشار بیش از حد به باتری خودرو جلوگیری می کند.
علاوه بر این، شارژر فندکی شیائومی Xiaomi CZCDQ01BY از قابلیت شارژ ایمن نیز برخوردار است و از دستگاه متصل به آن در برابر نوسان شدت جریان و ولتاژ، اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و افزایش دما محافظت می کند. این ویژگی بر روی قیمت شارژر فندکی خودرو شیائومی CZCDQ01BY نیز مؤثر بوده است.

  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و آیفون

شما می توانید با استفاده از یک کابل MicroUSB از شارژر فندکی CZCDQ01BY برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و دیگر دستگاه های دارای پورت MicroUSB استفاده کنید. همچنین این شارژر فندکی از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ آیفون، آیپد و آیپاد کاربرد دارد. از این جهت محدودیتی در استفاده از این شارژر فندکی برای آیفون نخواهید داشت و می توانید از آن برای شارژ انواع گوشی های موجود در بازار بهره ببرید.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید شارژر فندکی شیائومی مدل CZCDQ01BY با قیمت مناسب به سایت دیجی کالا مراجعه کنید. همچنین امکان خرید اینترنتی این محصول از طریق سایت دیجی کالا و تحویل گرفتن آن در درب منزل نیز برای شما مهیا است.



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.

شرکت سامسونگ سعی بر این داشته که تمرکز بیشتری بر روی طراحی گوشی های میان رده داشته باشد و گوشی های میان رده را با تنوع بیشتری نسبت به گذشته در بازار عرضه کند. بنابراین به تولید گوشی های جدید سری محبوب A اقدام کرد و چون این سری از گوشی مورد توجه و استقبال عموم قرار گرفت نسخه اپدیت و به روز شده آن را با اضافه کردن حرف s روانه بازار کرد. که در این بخش قصد معرفی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A20s با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ سبز را داریم پس با بررسی سایت های کالکتر و ایده برتر پارسیان همراه ما باشید. 

کالکتر:

گوشی موبایل دو سیم‌کارت Samsung Galaxy A20s با طراحی زیبا، رنگ‌های مشکی، آبی، قرمز و سبز و وزنی معادل 183 گرم ارائه‌شده است همچنین مجهز به حسگرهای نور، ژئومغناطیسی، شتاب سنج، ژیروسکوپ و مجاورت می‌باشد و از سیستم‌عامل Android 9.0 و فناوری ارتباطی Wi-Fi و بلوتوث بهره می‌برد. علاوه بر این، دارای قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت Nano و شبکه‌های ارتباطی 3G، 2G و 4G می‌باشد. طراحی منشور سه‌بعدی پریمیوم کاملاً جدید این گوشی با یک الگوی براق طراحی‌شده تا زیبایی بی‌نظیری را به گوشی ببخشد.

نمایشگر LCD رنگی و لمسی بدون قاب گوشی سامسونگ Galaxy A20s دارای ابعاد 6.5 اینچ، رزولوشن تصویر 720 * 1560 پیکسل و تراکم پیکسلی 264 پیکسل بر هر اینچ باقابلیت تشخیص 16 میلیون رنگ می‌باشد. محافظ Corning Gorilla Glass آن نیز از نمایشگر در برابر خش و ضربه محافظت می‌نماید؛ پنل IPS این نمایشگر نیز زاویه دید وسیعی را به شما ارائه می‌دهد، به‌طوری‌که اگر از زوایای مختلف به تماشای فیلم موردعلاقه‌تان بنشینید هیچ‌گونه کاهش کیفیتی را از رنگ و کنتراست احساس ننمایید. گلکسی A20s با نمایشگر خیره‌کننده بدون لبه Infinity V ارائه می‌شود و با دارا بودن قابلیت نمایش رنگ‌های خیره‌کننده تمام تصاویر را به‌صورت واقعی و زنده قابل‌مشاهده می‌نماید.

 ایده برتر پارسیان:

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 20s در ابعاد 163.3*77.5*8 میلی متر و وزن 183 گرم روانه بازار شده و از قابلیت حمل و جابجایی آسانی بهره می برد. بدنه این گوشی موبایل اندروید تماماً از پلاستیک ساخته شده که با توجه به میان رده بودن آن چندان جای تعجب ندارد. البته کیفیت ساخت گوشی موبایل Samsung Galaxy A20s کاملاً مناسب بوده و در صورت استفاده صحیح می توانید بر روی آن برای ماه ها و حتی سال ها حساب باز کنید! این گوشی دارای رنگ بندی نیز هست و امکان تهیه آن در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و سبز برای شما وجود دارد.

پنل جلویی موبایل سامسونگ Galaxy A20s شامل صفحه نمایش و دوربین سلفی آن می شود که به شکل 7 در قسمت بالایی آن تعبیه شده است. همچنین در قسمت پشت بدنه این گوشی سنسور اثر انگشت، دوربین های سه گانه، فلش LED و آرم سامسونگ دیده می شوند. در حالت کلی موبایل Samsung Galaxy A20s تفاوت چندانی با دیگر گوشی های میان رده سامسونگ سری A از لحاظ ظاهری ندارد.

  • مجهز به صفحه نمایش IPS LCD با اندازه 6.5 اینچ

اگر به استفاده از گوشی موبایل با صفحه نمایش بزرگ علاقه دارید، گوشی سامسونگ گلکسی A20s انتخاب مناسبی برای شما است! صفحه نمایش این موبایل دارای ابعاد 6.5 اینچ است و میزان حاشیه های اطراف آن بسیار کم می باشد. به طوری که این صفحه نمایش حدود 81.9 درصد از پنل جلویی گوشی را دربرگرفته و حس کار با یک گوشی پرچم دار را برایتان ایجاد خواهد کرد!

از لحاظ مشخصات فنی نیز صفحه نمایش گوشی سامسونگ مدل samsung galaxy a20s 64 gb در وضعیت مطلوبی قرار دارد و می توان بر روی عملکرد مناسب آن در کاربری های عادی حساب کرد. این صفحه نمایش از نوع IPS LCD است و دارای رزولوشن 720*1520 پیکسل می باشد. ضمن اینکه صفحه نمایش گوشی گلکسی A20s تراکم پیکسلی 264 پیکسل در اینچ را به شما ارائه می دهد. در مجموع صفحه نمایش این گوشی برای مصارف روزمره و معمولی کارایی بالایی دارد، اما نباید از آن انتظار نمایش عکس ها و ویدئوها با بالاترین کیفیت را داشته باشید!

چنانچه به خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 20s علاقه مندید و با خواندن مطالب بالا همچنان در انتخاب و خرید آن شک و تریدی دارید و یا نیاز به کسب اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی سامسونگ دارید، می‌توانید با با واحد فروش سایت ایده برتر تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان مجرب این سایت بهره ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.

امروزه نقش مهم دیتا ویدئو پروژکتور ها در انتقال مفاهیم و آموزش بر کسی پوشیده نیست اما اگر دیتا ویدئو پروژکتور انتخابی شما کیفیت و وضوح تصویر مناسب را نداشته باشد می تواند در ارائه گزارش و یا کنفرانس نتیجه عکس داشته باشد و شما را به دردسر نیز بیاندازد. بنابراین سعی کنید که در انتخاب ویدئو پروژکتور نهایت دقت را داشته باشید. شرکت معتبر پاناسونیک از شرکت های نام آشنا و معتبر در زمینه تولید انواع دیتا پروژکتور می باشد که از این بین ما به بررسی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW730ZL می پردازیم. برای آشنایی با ویژگی ها و مشخصات دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EW730ZL با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان با ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • از تصاویری شفاف و واضح لذت ببرید!

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW730ZL را شدت روشنایی 7000 لومنی آن دانست که باعث ارائه تصاویری با بالاترین میزان شفافیت و وضوح می شود. این ویژگی سبب می شود تا حتی در هنگام استفاده از این ویدئو پروجکشن در مکان های کاملاً روشن و پُر نور، از وضوح تصاویر آن کاسته نشود. همچنین با توجه به میزان روشنایی عالی این دیتا پروژکتور کلاسی، می توانید از آن برای نمایش تصاویر در فضای باز در طول روز نیز استفاده کنید. لازم به ذکر است که این ویژگی بر روی قیمت ویدئو پروژکتور آموزشی PT-EW730ZL نیز مؤثر بوده است.

  • یک ویدئو پروژکتور WXGA با کیفیت!

رزولوشن دیتا پروژکتور پاناسونیک 730ZL برابر با 1280 x 800 پیکسل می باشد که باعث قرارگیری آن در دسته دیتا ویدئو پروژکتورهای WXGA شده است. با توجه به این میزان رزولوشن می توان از کیفیت تصاویر به نمایش درآمده با این پروژکتور مطمئن بود. ضمن اینکه پروژکتور پاناسونیک PT-EW730ZL از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و زنده دارد.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با این ویدئو پروژکتور مناسب مراکز آموزشی و اداری، نسبت کنتراست 5000:1 آن است. این ویژگی در زمینه نمایش سایه روشن های موجود در تصاویر با کیفیتی مطلوب کارایی بالایی دارد و همچنین باعث بهبود میزان خوانایی فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت می شود.

مطالب ارائه شده در بالای صفحه تنها بخشی از نقد و بررسی های سایت ایده برتر پارسیان در رابطه با دیتا پروژکتور Panasonic PT-EW730ZL می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می دهیم که به صفحه این محصول در سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

https://www.ebpnovin.com/%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7-%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D9%BE%D8%B1%D9%88%DA%98%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D9%BE%D8%A7%D9%86%D8%A7%D8%B3%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9-Panasonic-PT-EW730ZL



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.

اگر شما هم از رانندگان تاکسی اینترنتی هستید و یا به مسافرت با ماشین علاقه مندید قطعا پایه نگهدارنده موبایل یکی از گجت های ضروری در ماشین شما است، چرا که برای پیدا کردن بهترین مسیر یه مقصد خود نیازمند استفاده از اپلیکیشن های مسیریاب خواهید بود. بنابراین شما با همراه داشتن یک پایه نگهدارنده مرغوب می توانید بدون در دست گرفتن گوشی از اپ های مسیریاب در حین رانندگی استفاده کنید. در ادامه با بررسی های سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه باشید تا نگاه دقیق تری به پایه نگهدارنده موبایل ریمکس RM-C03 داشته باشیم.

دیجی کالا:

استفاده از تلفن‌های همراه برای رانندگان نه‌تنها خلاف قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است، بلکه برای ایمنی و سلامت راننده، سرنشینان و عابرین پیاده تهدیدی بزرگ محسوب می‌شود. شاید بتوان گفت هندزفری‌های سیم‌دار و بی‌سیم می‌توانند راه چاره‌ای برای این مساله باشند اما مسلما مواردی وجود دارد که لازم است نگاهتان را از جاده برگردانده و به صفحه‌نمایش گوشی‌تان دقت کنید. تصور کنید زمانی را که منتظر یک تماس مهم هستید. برای همه پیش می‌آید که مرتبا با شک به اینکه صدایی شنیده و یا لرزشی شبیه ویبره‌ی گوشی را در جیبتان حس کرده‌اید، دست در جیب خود برده تا مطمئن شوید. حتی هنگامی یک در محدوده‌ی ناآشنا رانندگی می‌کنید یا به دنبال آدرسی می‌گردید و نیاز دارید که لحظه‌به‌لحظه موقعیتتان را با دستگاه جی‌پی‌اس کنترل کنید. اینجاست که به اهمیت پایه‌های نگه‌دارنده‌ی گوشی موبایل پی می‌برید. البته باید گفت که این محصولات کاربرد عمومی دارند و نه‌تنها برای گوشی موبایل، که می‌توان از آن‌ها برای نگهداری موقعیت‌یاب های GPS و موزیک‌پلیرها هم استفاده کرد. این پایه‌ها دارای فک‌هایی فنری هستند که به‌صورت کشویی به‌اندازه‌ی عرض گوشی موبایل بازشده و از دو طرف آن را نگه می‌دارند. پایه‌های نگه‌دارنده به خاطر بادکش‌های لاستیکی که دارند معمولا قابلیت نصب بر روی داشبورد و یا شیشه جلوی اتومبیل را دارند. امکان چرخش قسمت نگه‌دارنده‌ی گوشی برای قرارگیری در زوایای دلخواه که راحتی بیشتری را برای راننده فراهم کند از دیگر ویژگی هایی‌ست که می‌تواند مدنظر قرار گیرد. اما گونه‌ای دیگر از پایه‌های نگهدارنده وجود دارند که به دریچه‌ی تهویه‌ی هوای خودرو متصل می‌شوند. RM-C03 یکی از همین مدل‌ها بوده که شرکت ریمکس آن را ساخته است. این محصول از ابعاد و وزن مناسبی برخوردار است و با اکثر گوشی‌های موبایل سازگاری دارد.

ایده برتر پارسیان:

  • نصب محکم و آسان بر روی دریچه کولر ماشین

در پشت بدنه پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس Remax RM-C03 یک گیره تعبیه شده که با استفاده از آن می توان هولدر را بر روی دریچه کولر ماشین نصب کرد. این نوع طراحی باعث می شود تا این پایه نگهدارنده موبایل دریچه کولر به شکلی راحت تر و سریع تر در مقایسه با هولدرهای چسبی نصب و آماده به کار شود. همچنین هر زمان که نیازی به استفاده از آن نداشتید، به آسانی می توانید آن را از محل نصب شده جدا کنید. نکته قابل توجه در رابطه با هولدر گوشی موبایل ریمکس RM-C03 این است که این نگهدارنده گوشی موبایل به شکلی کاملاً محکم در محل مورد نظر شما بر روی دریچه کولر خودرو نصب می شود و تکان های ماشین باعث جدا شدن آن نخواهد شد.

ضمن اینکه در پشت پایه نگهدارنده گوشی ریمکس RM-C03 دو پایه اضافی به شکلی مثلثی تعبیه شده که باعث محکم تر قرار گرفتن هولدر می شوند. همچنین از طریق این پایه ها، می توانید زاویه صفحه نگهدارنده این هولدر را به صورت افقی تغییر دهید و دسترسی آسان تری به گوشی خود داشته باشید.

  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و آیفون

برای استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل ریمکس مدل Remax RM-C03 تنها کافیست تا گوشی خود را میان دو بازوی تعبیه شده در کناره های صفحه هولدر قرار دهید. فاصله این بازوها به آسانی قابل کم یا زیاد کردن است و شما می توانید گوشی هایی با عرض 5.5 تا 11 سانتی متر را بر روی آن قرار دهید. همچنین در قسمت پایینی بدنه این هولدر موبایل روی دریچه کولر دو پایه جمع شونده موجود است که باعث محکم تر قرار گرفتن گوشی موبایل بر روی هولدر می شوند. لازم به ذکر است که داخل بازوها و بر روی صفحه نگهدارنده هولدر گوشی ریمکس RM-C03 از سیلیکون استفاده شده تا در هنگام قرار دادن گوشی بر روی هولدر، بر روی آن خط و خش نیفتد. این پایه نگهدارنده سیلیکونی مقاومت بالایی در برابر تکان های ماشین در دست اندازها، پیچ های تند و سرعت گیرها دارد و موبایل شما را به محکم ترین شکل بر روی خود نگه می دارد. در مجموع با توجه به قیمت پایه نگهدارنده گوشی ریمکس RM-C03 می توان کارایی آن را کاملاً قابل قبول دانست.

در پایان قابل ذکر است که اگر سوال دیگری در رابطه با پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو ریمکس مدل Remax RM-C03 دارید می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا در قسمت پرسش و پاسخ، سوالات خود را در خصوص این محصول مطرح کنید. همچنین اگر تجربه استفاده از این پایه نگهدارنده ریمکس را دارید حتما دیدگاه خود را در قسمت نظرات سایت دیجی کالا مطرح کنید.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.

معضل ترافیک یکی از مشکلات همه ماست، اما اپلیکیشن های مسیریاب تا حدودی کار ما را اسان تر کرده اند. اما می دانید که در دست گرفتن گوشی موبایل در حین رانندگی خطرات زیادی به همراه دارد در ضمن مشمول جریمه نیز می باشد. پس با همراه داشتن پایه نگهدارنده موبایل باسئوس 6271 با خیال راحت از اپ های مسیریاب استفاده کنید و از اعلان شبکه های اجتماعی مطلع شوید. قصد داریم در این پست به معرفی پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس 6271 بپردازیم در ادامه این معرفی با نقد و بررسی سایت های معتبر دیجی کالا، کالا و ایده برتر پارسیان همراه باشید.

کالا:

قابلیت شارژ
ندارد
اسپیکر
ندارد
شارژ فندکی
ندارد
ریموت برای عکاسی
ندارد


دیجی کالا:
نگهدارنده موبایل «6271» محصول برند «باسئوس» (Baseus) است. این نگهدارنده به جلوی داشبورد خودرو وصل می‌شود و اجازه می‌دهد تا موبایل‌تان را به داشبورد ماشین بچسبانید. چسبدن موبایل به هولدر با استفاده از روش مغناطیسی انجام می‌شود و یک آهنربای کوچک در پشت موبایل به این امر کمک می‌کند. موبایل با استفاده از آهنربای ظریفی که به پشت آن چسبیده و زیبایی آن را از بین نمی‌برد، به راحتی به پایه‌‎ی اصلی می‌چسبد. اتصالی که توسط این سیستم آهنربایی برقرار می‌شود از امنیت خوبی برخوردار است و در هنگام حرکت اتومبیل شل نمی‌شود. با استفاده از نگهدارنده 6271 باسئوس می‌توانید انواع گوشی‌های موبایل را ماشین شخصی دم دست داشته باشید. این محصول در سه رنگ نقره‌ای، طلایی و رزگلد تولید شده‌است.


ایده برتر پارسیان:

  • ابعاد کوچک و جمع و جور، کیفیت ساخت مطلوب


نکته قابل ذکر دیگر در رابطه با پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس 6271 ابعاد کوچک و جمع و جور آن است که باعث می شود تا استفاده از این هولدر موبایل هیچ گونه مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی ایجاد نکند. همچنین در ساخت این پایه نگهدارنده گوشی داخل خودرو از مواد اولیه مرغوب استفاده شده که سبب طول عمر بالا و مقاومت آن در برابر آسیب های احتمالی شده است. در مجموع با توجه به قیمت پایه نگهدارنده گوشی باسئوس 6271 می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً مناسب دانست.

  • ابعاد کوچک و جمع و جور، کیفیت ساخت مطلوب


در هولدر گوشی موبایل باسئوس 6271 از آهنرباهایی قدرتمند استفاده شده و به همین دلیل این نگهدارنده مگنتی موبایل توانایی تحمل وزن انواع گوشی موبایل اندرویدی و گوشی موبایل آیفون (بدون محدودیت در سایز) را داراست. پیش از قرار دادن گوشی بر روی آن، باید ورقه های فلزی ارائه شده همراه با آن را بر روی گوشی موبایل یا قاب آن بچسبانید و پس از آن گوشی به شکلی کاملاً محکم و ثابت بر روی هولدر قرار خواهد گرفت. پس بدون نگرانی بابت تکان های ماشین در دست اندازها، سرعت گیرها و پیچ های تند، می توانید موبایل خود را بر روی پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus 6271 قرار دهید.

  • دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای


شما می توانید به گوشی خود به صورت عمودی، افقی یا در زاویه دلخواه بر روی پایه نگهدارنده گوشی باسئوس 6271 دسترسی داشته باشید. این هولدر موبایل دارای قابلیت چرخش 360 درجه ای است و امکان چرخاندن گوشی بر روی آن را فراهم می آورد. بنابراین با استفاده از این هولدر موبایل 360 درجه می توانید بهترین زاویه دید را نسبت به نمایشگر گوشی خود در حین رانندگی داشته باشید.

برای خواندن مطلب بیشتر اینجا کلیک کنید.

 شما می توانید برای خرید پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس در مدل و قیمت های مختلف به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. و یا با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.

اگر در بیرون از منزل و محل کار با مشکل تمام شدن شارژر گوشی موبایل و تبلت خود مواجه شوید چه می کنید؟ قطعا دسترسی نداشتن به پریز برق و شارژر دستگاه شما رابه دردسر می اندازد. اما می توانید با خرید یک پاوربانک با کیفیت و اورجینال با خیال راحت به کارهایتان بپردازید و دغدغه تمام شدن شارژ دستگاه های دیجیتالی خود را نداشته باشید! پاوربانک ریمکس Remax Tiger RPP-33 با ظرفیت 5000 میلی آمپر برای مصارف روزمره و معمولی مناسب است. پیشنهاد میکنم ابتدا این بلاگ را با دقت مطالعه کنید و بعد اقدام به خرید نمایید. قابل ذکر است که نقد و بررسی این پاور بانک از سایت ایده برتر و دیجی کالا گردآوری شده است. 

دیجی کالا:

شارژرهمراه دودرگاه خروجی دارد و می‌تواند دودستگاه را به‌طور همزمان شارژ کند و دسترسی به آن ‌ها را بیشتر کند. شارژریمکسTiger RPP-33 از طریق درگاه Micro-USB صورت می‌گیرد وکه با کابل اکثر گوشی‌های موبایل سازگار است؛علاوه‌بر این چهارنشانگر‌های LED بروی آن قرار گرفته تا میزان شارژ را گزارش دهد و شارژ آن به‌موقع انجام شود.ولتاژ ورودی و خروجی این شارژرهمراه 5 ولت است و شدت‌جریان 1.5آمپری دارد و می‌تواند اکثر دستگاه‌ها مثل گوشی‌موبایل و دوربین دیجیتال و...را شارژ کند.بدنه پلاستیکی Tiger RPP-33در برابر خط وخش مقاوم است و رنگ‌های متنوع،این پاوربانک را جذاب تر کرده و با وزن 121گرم و ابعاد 7×67×100میلی‌متر،حمل ریمکس Tiger RPP-33 راحت و بدون دغدغه است و فضای کمی را اشغال می‌کند.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی، مناسب برای کاربری عمومی

در پاوربانک ریمکس Remax Tiger RPP-33 با ظرفیت 5000 میلی آمپر از باتری های لیتیوم پلیمری استفاده شده که ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت را در مجموع برای شما به ارمغان می آورد. این میزان ظرفیت برای یک تا 2 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده به طور مستقیم به ظرفیت باتری گوشی شما بستگی دارد. به طور کلی پاوربانک ریمکس Tiger RPP-33 برای مصارف معمولی عرضه شده و نباید بر روی آن برای استفاده در حجم کاری سنگین حساب باز کرد.

علاوه بر گوشی، پاوربانک Remax Tiger RPP-33  برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این قبیل هم کاربرد دارد. البته با توجه به ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی آن، بهتر است تا از این پاوربانک برای شارژ گوشی موبایل و دستگاه های کم مصرف استفاده شود.

  • سرعت مناسب در شارژدهی به دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان

شارژر همراه ریمکس Tiger RPP-33 دارای دو پورت خروجی USB است که شدت جریان آنها در مجموع برابر با 2.0 آمپر می باشد. بنابراین می توان بر روی سرعت شارژدهی مناسب این پاوربانک به خصوص در هنگام شارژ گوشی حساب باز کرد. پس با استفاده از پاوربانک گوشی موبایل ریمکس Tiger RPP-33 قادر خواهید بود تا دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان و با سرعتی قابل قبول شارژ کنید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پاوربانک ریمکس 5000 را ایده آل ارزیابی کرد.

یکی از مواردی که خیلی خوب می توانید بر روی آن حساب باز کنید نظرات و نقد و بررسی های کاربرانی است که برای مدت طولانی از پاور بانک 5000 میلی آمپر ریمکس Tiger RPP-33 استفاده کرده اند، برای کسب اطلاعات بیشتر به قسمت کامنت سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.


:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.

پاورربانک ریمکس Remax Tape RPP-12 با ظرفیت 10000 میلی آمپر یکی از محصولات فانتزی شرکت ریمکس است که به شکل نوار کاست طراحی شده است. اگر شما نیز به دنبال یه پاوربانک با ظرفیت و سرعت مناسب برای شارژر انواع دستگاه دیجیتالی خود هستید، پاوربانک Remax Tape RPP-12 مدنظر داشته باشید. پیشنهاد میکنم برای خرید پاوربانک ریمکس Remax Tape RPP-12 این راهنما را مطالعه و هنگام خرید به یاد داشته باشید. ما در بلاگ سعی داشتیم که مطالب سایت های ایده برتر پارسیان، تکنولایف و دیجی کالا را برای شما جمع اوری کنیم و پس همراه ما باشید.

تکنولایف:

ریمکس یکی از چندین شرکت هایی است که در زمینه ی تولید پاور بانک فعالیت دارد و تولید محصولات با ظاهری متفاوت از جمله ویژگی های این شرکت به حساب می آید. پاور بانک مدل Tape RPP-12 یکی از جذاب ترین پاوربانک هایی است که توسط این شرکت طراحی و تولید شده است. ظاهر زیبا و منحصر به فرد این محصول آن را به طور متفاوتی از سایر محصولات جدا می کند. جنس بدنه این محصول از پلاستیک فشرده است و به صورت یک کاست طراحی شده است که ظاهری نوستالژی و زیبایی دارد. ابعاد 19*68*155 و وزن 150 گرمی آن به گونه ای است که براحتی می توان آن را حمل کرد و در مکان های گوناگون از آن استفاده کرد و این اجازه را به کاربران می دهد تا بدون هیچ مزاحمتی از آن استفاده کنند و به راحتی به کارهای روزانه خود برسند. وجود یک باطری قدرتمند 10000 میلی آمپر ساعتی در این دستگاه سبب شده است تا با یک بار شارژ کردن قادر به شارژ چندین دستگاه الکترونیکی باشید و همچنین وجود دو پورت خروجی با توان 5 ولت و 2.4 آمپری امکان شارژ دو دستگاه را به صورت همزمان به کاربران خواهد داد و با استفاده از پورت USB Type C میتوان این پاور بانک را شارژ کرد. وجود LED در پاور بانک ریمکس مدل Tape RPP-12 این امکان را به کاربران خواهد داد تا از وضعیت باطری آن اطلاع پیدا کنند همچنین به کمک این پاور بانک قادر به شارژ انواع تلفن همراه ، دوربین دیجیتال ، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های الکترونیکی خواهید بود. طراحی مدرن و منحصر به فرد و همچنین ظاهری زیبا و خاطره انگیز و ابعاد کوچک، وزن کم و وجود یک باتری 10000 میلی آمپری در پاور بانک ریمکس مدل Tape RPP-12 همگی باعث شده است تا این محصول به یک انتخاب مناسب برای کاربران تبدیل شود

دیجی کالا:

اوربانک های ریمکس به طرح های متنوع و زیبا آنها شهرت خاصی دارند. این پاوربانک نیز به صورت یک کاست طراحی شده است که شاید برای اکثر افراد خاطره انگیز و جذاب باشد. ظاهر جذاب تنها خصیصه مثبت این محصول نمی باشد.پاوربانک ریمکس RPP-12 دارای 2 پورت USB برای شارژ هم زمان دو دستگاه می باشد. ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی این محصول به شما این اجازه را می دهد که با خیال راحت و بدون دغدغه به کارهای روزمره خود برسید. جنس بدنه این محصول از پلاستیک مستحکم شده و مقاوم ساخته شده است. وزن کم و سایز کوچک این محصول به شما این اجازه را می دهد که به راحتی آن را در هر مکانی و بدون هیچ مزاحمتی با خود به همراه داشته باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی، مناسب برای شارژ انواع گوشی

یکی از معیارهای مهمی که در هنگام خرید پاوربانک باید به آن توجه داشته باشید، ظرفیت آن است. اگر قصد خرید پاوربانک طرح دار برای مصارف روزمره و کاربری معمولی را دارید، پاوربانک ریمکس Remax Tape RPP-12 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی خود انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. شارژ کامل این پاوربانک برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. البته متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما، این تعداد دفعات شارژ ذکر شده ممکن است کمتر یا بیشتر شود. علاوه بر گوشی موبایل، از این پاوربانک گوشی برای شارژ تبلت اندرویدی، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و... نیز می توان استفاده کرد.

  • دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید!

بر روی بدنه شارژر همراه ریمکس Remax Tape RPP-12 دو پورت خروجی تعبیه شده که شدت جریان هریک از آنها برابر با 1.2 آمپر است. بنابراین این پاور بانک 2 پورت در مجموع شدت جریان خروجی 2.4 آمپر را برای شما به ارمغان می آورد. با توجه به این مشخصات می توان از سرعت مناسب آن در هنگام شارژدهی اطمینان داشت. این پاور بانک طرح کاست دارای دو پورت MicroUSB نیز هست که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرند. شدت جریان ورودی این پورت ها حداکثر برابر با 2.0 آمپر (هر پورت 1.0 آمپر) است که باعث شارژ شدن باتری پاوربانک با سرعتی معمولی می شود. شما می توانید برای اطلاع از میزان شارژ باتری پاوربانک ریمکس Tape RPP-12 از نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه آن کمک بگیرید.

در پایان قابل ذکر است در بررسی های انجام شده شرکت ایده برتر پارسیان، نقد و بررسی جامعی در خصوص این شارژر همراه ارائه داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت پاور بانک ریمکس Tape RPP-12 به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://www.ebpnovin.com/%D9%BE%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D8%B1%DB%8C%D9%85%DA%A9%D8%B3-Remax-Tape-RPP-12-%D8%A8%D8%A7-%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-10000-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D9%BE%D8%B1



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.

هارد دیسک ها از جمله دستگاهی هستند که به منظور ذخیره و ارشیو اطلاعات، عکس ها و فیلم مورد استفاده قرار می گیرد. هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Book Desktop با ظرفیت 8 ترابایت و با سرعتی ایده ال توانایی ذخیره سازی انواع فایل های شما را دارد. در این راهنما نکات اساسی در خصوص هارد دیسک اکسترنال 8 ترابایت وسترن دیجیتال My Book Desktop به صورت ساده و خلاصه از سایت های فروشگاهی ایده برتر پارسیان و دیجی کالا توضیح می دهیم، در ادامه همراه ما باشید.

دیجی کالا:

هارددیسک «My Book Desktop» توسط شرکت «وسترن دیجیتال» طراحی و تولید شده است. ظرفیت این هارددیسک برابر با 8 ترابایت بوده که برای کاربرانی‌که اطلاعات زیادی برای ذخیره‌سازی دارند گزینه‌ی مناسبی است.هارد دیسکMy Book Desktop با ظرفیت 8 گیگابایتی قابلیت ذخیره سازی 62 ساعت فیلم  4K یا 2.5 میلیون عکس  یا 130400 ساعت موسیقی را دارد و از طریق رابط USB3.0 به رایانه متصل می‌شود و اطلاعات را با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه منتقل می‌کند. هارددیسک‌های اکسترنال به دو گروه قابل‌حمل و دسکتاپ تقسیم می‌شوند که با توجه به نوع استفاده، هرکدام می‌توانند کاربرد خاصی داشته باشند. هارددیسک My Book Desktop از نوع هارددیسک‌های رومیزی است. وسترن دیجیتال My Book Desktop انرژی خود را از طریق آداپتور برق شهری تأمین می‌کند که در جعبه محصول قابل ‌مشاهده است. هارددیسک My Book Desktop با سیستم‌عامل‌های رایج ازجمله نسخه‌های مختلف سیستم‌عامل ویندوز سازگار است. هارددیسک‌های اکسترنال رومیزی راه‌حل بسیار خوبی برای نگه‌داری نسخه‌ی پشتیبان و آرشیو اطلاعات هستند. مهندسان شرکت وسترن دیجیتال هارددیسک My Book Desktop را در ابعاد بسیار مناسبی تولید کرده‌اند. این سبک از طراحی علاوه‌بر زیبایی بیشتر محصول باعث شده که فضای زیادی از میزکار توسط My Book Desktop اشغال نشود. اگر به‌دنبال یک محصول حرفه‌ای برای ذخیره‌سازی و آرشیو اطلاعات با امنیت بالا هستید، My Book Desktop می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

ایده برتر پارسیان:

  • ابعاد بسیار مناسب، کیفیت ساخت ایده آل

هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مدل  Western Digital My Book Desktop 8TB در ابعاد 170*139*49 میلی متر ارائه شده و فضای بسیار کمی از میز کار شما را اشغال می کند. از آنجا که این هارد اکسترنال برای استفاده به صورت رومیزی طراحی شده، در هنگام انتقال اطلاعات باید به ثابت بودن هارد توجه داشته باشید. به همین دلیل هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتالMy Book Desktop  در قسمت زیرین بدنه خود به گونه ای طراحی شده تا به شکلی کاملاً محکم بر روی سطوح صاف قرار گیرد و به این ترتیب اطلاعات را با امنیت بالاتری ذخیره کند.

  • ظرفیت ایده آل برای ذخیره و آرشیو اطلاعات

همان طور که اشاره شد، هارد اکسترنال رومیزی وسترن دیجیتال My Book Desktopدارای ظرفیت 8 ترابایتی است و کاملاً برای آرشیو انواع فایل های مختلف مناسب می باشد. این میزان ظرفیت به طور میانگین برای ذخیره 62 ساعت فیلم 4K، حدود 130 هزار ساعت فایل موسیقی و 2.5 میلیون عکس کفایت می کند. از این جهت می توان گفت که هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Book Desktop 8TB یک انتخاب ایده آل برای آرشیو فیلم و سریال و همچنین ذخیره فایل های بک آپ (پشتیبان) از اطلاعات شما محسوب می شود! با توجه به این مشخصات می توان قیمت هارد دیسک اکسترنال 8 ترابایت وسترن دیجیتال My Book Desktop را مناسب ارزیابی کرد.

  • انتقال اطلاعات با سرعتی عالی از طریق پورت USB 3.0

یکی از ویژگی های مهمِ یک هارد اکسترنال با کیفیت، سرعت انتقال اطلاعات آن است. اگر هارد اکسترنال مورد استفاده شما از سرعت مناسبی برخوردار نباشد، به خصوص در هنگام انتقال اطلاعات دارای حجم زیاد به مشکل خواهید خورد و باید مدت زمان زیادی را برای این منظور منتظر بمانید. اما با توجه به اینکه هارد اکسترنال 8 ترابایت وسترن دیجیتال My Book Desktop  به رابط USB 3.0 مجهز است، خیالتان بابت سرعت عالی آن در انتقال داده راحت خواهد بود! رابط USB 3.0 حداکثر دارای سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه است؛ اما این سرعت معمولاً در هاردهای اکسترنال کمتر از این مقدار می باشد. با این وجود می توان سرعت انتقال اطلاعات هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop 8TB را کاملاً ایده آل و مناسب برای انتقال اطلاعات دارای حجم زیاد دانست. ضمن اینکه این هارد اکسترنال با کابل USB 2.0 نیز سازگار است.

چنانچه قصدخرید هارد اکسترنال رومیزی وسترن دیجیتال My Book Desktop را دارید، به سایت ایده دیجی کالا مراجعه نمایید. همچنین شما می توانید با خرید اینترنتی، محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 26 ارديبهشت 1399
.

اگر مدت زمان زیادی در طول روز را در پشت مانیتور می گذارید قطعا می دانید که اگر مانیتور شما کیفیت خوبی نداشته باشد چشم شما دچار آسیب می شود. به همین منظور همیشه در هنگام خرید توجه داشته باشید که مانیتور شما کیفیت و شفافیت بالایی در نمایش تصویر داشته باشد اگر هم اکنون در جست و جوی یک مانیتور خوش ساخت با کیفیت فول اچ دی هستید ما به شما مانیتور جی پلاس GDM-245JN را پیشنهاد می دهیم. در ادامه با توضیحات دقبق تر در رابطه با این محصول که توسط سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا بررسی و نقد شده اند، همراه شوید.

 دیجی کالا:

یکی از محصولات شرکت جی‌پلاس، مانیتور GDM-245JN می‌باشد. این مانیتور به پنل IPS مجهز شده است که شفافیت تصویر بالایی را به نمایش می‌گذارد. روکش مات (Anti-Glare) در این محصول، از منعکس شدن نور جلوگیری می‌کند در نتیجه به راحتی می‌توانید از این مانتیور ارزان قیمت در مکان‌های پرنور استفاده کنید. انتقال تصویر در مانیتور GDM-245JN توسط درگاه‌های HDMI و VGA انجام می‌شود. ویژگی جذاب و پرکاربرد این محصول، وجود جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌باشد. توسط این خروجی صدا، به راحتی می‌توانید هدفون و یا اسپیکر خود را به این مانیتور متصل کنید و از صدای شفاف و با کیفیت لذت ببرید. در مجموع اگر به دنبال یک مانیتور با کیفیک و باریک، با ویژگی‌های کاربردی برای خانه و یا محل کار خود هستید، مانیتور جی‌پلاس مدل GDM-245JN می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها باشد.

ایده برتر پارسیان:

  • ارائه تصاویری با کیفیت فول اچ دی

رزولوشن مانیتور فول اچ دی جی پلاس GDM-245JN برابر با 1920*1080 پیکسل است و تصاویر ارائه شده با آن دارای کیفیت فول اچ دی می باشد. همچنین این مانیتور دارای نسبت تصویر 16:09 و نور پس زمینه LED نیز هست و کاملاً بر روی مصارف روزمره مانند مرور صفحات وب، تماشای فیلم، تایپ و... می توان بر روی آن حساب باز کرد. ضمن اینکه نسبت کنتراست داینامیک مانیتور جی پلاس مدل G-Plus GDM-245JN برابر با 1000000:1 و نسبت کنتراست استاتیک آن برابر با 1000:1 است و عملکرد قابل قبولی به خصوص در هنگام نمایش فایل های متنی از خود نشان می دهد.

یکی از موارد مهمی که در هنگام خرید مانیتور خانگی و اداری باید به آن توجه داشته باشید، میزان وضوح تصاویر آن است. با توجه به اینکه مانیتور 24 اینچ جی پلاس مدل 245JN دارای زاویه دید عمودی و افقی 178 درجه ای و شدت روشنایی 250 cd/m2 است، می توان از میزان وضوح مطلوب آن در هنگام استفاده در محیط های مختلف اطمینان داشت. ضمن اینکه این مانیتور ال ای دی کامپیوتر دارای مدت زمان پاسخگویی 5 میلی ثانیه ای است که برای مصارف اداری و خانگی مناسب به نظر می رسد.

در حالت کلی مانیتور جی پلاس G-Plus GDM-245JN قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارد و در آن از روکش مات استفاده شده است. روکش مات به کار رفته در این مانیتور باعث می شود تا انعکاس نور محیط بر روی صفحه آن قابل مشاهده نباشد. این ویژگی از خستگی چشم ها به خصوص در هنگام استفاده های طولانی مدت جلوگیری می کند.

  • قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق پورت های HDMI و VGA

شما می توانید مانیتور جی پلاس GPlus GDM-245JN را هم از طریق پورت VGA و هم از طریق پورت HDMI به کامپیوتر متصل کنید. مجهز بودن به پورت HDMI یکی از مزیت های این مانیتور ال ای دی جی پلاس نسبت به دیگر مانیتورهای اداری و خانگی به شمار می آید که باعث انتقال سریع تر و با کیفیت تر سیگنال های تصویری به مانیتور می شود. همچنین مانیتور جی پلاس GDM-245JN دارای جک 3.5 میلی متری نیز هست و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید هدفون یا اسپیکر خود را به صورت مستقیم به آن متصل کنید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت مانیتور جی پلاس GDM-245JN را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

اگر قصد خرید مانیتور 24 اینچ جی پلاس را دارید در ابتدا می توانید قیمت روز و مدل های مختلف این محصول را در فروشگاه دیجی کالا مشاهده نمایید. گفتنی است که در این وب سایت می توانید بهترین مدل این برند را با نازل ترین قیمت خریداری نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 26 ارديبهشت 1399
.

گیرنده دیجیتال دنای STB953T2 علاوه بر این که قابلیت دریافت کانال های تلویزیونی و نمایش تصاویر به صورت Full HD را دارد، امکان پخش عکس، فیلم و موسیقی را برای شما فراهم می کند. چنانچه قصد خرید گیرنده دیجیتال دنای DVB-T STB953T را دارید، با نقد و بررسی این محصول در سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید. 

دیجی کالا:

یکی از محبوب‌ترین گیرنده‌های دیجیتال دنای مدل STB953T2 است. این محصول دارای کیفیت تصویر Full HD بوده و گیرنده ای تمام عیار محسوب می‌شود. شما می‌توانید کانالهای مختلف را ذخیره نمایید و با مرتب کردن آن‌ها از زمانی که صرف تماشا می‌کنید لذت ببرید. گیرنده دیجیتال دنای قادر است تا در کنار وظیفه معمول خود به پخش عکس، فیلم و موسیقی در فرمت‌هایی متنوع بپردازد و اگر نیاز داشته باشید می‌توانید زیرنویس فارسی را به فیلمی که می‌بینید اضافه کنید.اما این تمام ماجرا نیست. به وسیله قابلیت‌هایی که معمولا گیرنده‌های دیجیتال دنای دارند شما می‌توانید برنامه یک کانال را ضبط کنید و در همان زمان به تماشای برنامه ای دیگر بپردازید. این ضبط تصاویر که بر روی حافظه جانبی متصل به آن صورت می‌گیرد شما را قادر می‌سازد تا هیچ برنامه ای را از دست ندهید.شما می‌توانید به وسیله هفت دکمه قرار گرفته بر روی پنل جلوی این محصول یا با استفاده از ریموت کنترل ایکس‌ویژن برنامه ای روزانه و یا هفتگی برای روشن – خاموش شدن گیرنده دیجیتال خود داشته باشید. ریموت کنترل قرار گرفته در بسته بندی شما را قادر می‌سازد تا به سادگی از تله تکست استفاده کنید و یا از بازی‌های ساده ای که به صورت پیش فرض برای شما وجود دارد استفاده کنید.خروجی HDMI که متضمن سهولت و کیفیتی قابل قبول است؛ اما شما می‌توانید با استفاده از خروجی کامپوزیت در کنار تلویزیون‌های قدیمی نیز به پخش تصاویر بپردازید. نسل تازه گیرنده‌های دنای به جز بهره‌مندی از راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها(EPG) این امکان را برای شما خواهد داد تا بتوانید نرم افزار گیرنده خود را ارتقا دهید. این ارتقا که به وسیله فلش مموری و از درگاه USB یا با استفاده از سیگنال‌‌های آنتن صورت می‌گیرد همواره به شما این امکان را خواهد داد تا از آخرین رابط کاربری دنای استفاده کنید.

ایده برتر پارسیان:

  • امکان دریافت 1000 کانال مختلف و ضبط برنامه ها بر روی حافظه های USB

با استفاده از گیرنده دیجیتال دنای DVB-T STB953T می توانید 1000 کانال تلویزیونی مختلف را دریافت کرده و آنها را به شیوه های دلخواه خودتان مرتب سازی کنید. همچنین این گیرنده دیجیتال تلویزیونی امکان ضبط برنامه ها بر روی فلش مموری یا هارد اکسترنال را به شما می دهد. یکی از ویژگی های کاربردی آن امکان ضبط برنامه های یک کانال و تماشای هم زمان یک کانال دیگر است که باعث می شود تا تماشای هیچ کدام از برنامه های دلخواهتان را از دست ندهید!

امکان جستجوی خودکار و دستی کانال ها، نمایش قدرت و کیفیت سیگنال دیجیتال دریافتی و مجهز بودن به منوی فارسی از دیگر ویژگی های گیرنده دیجیتال usb مدل DENAY DVB-T STB953T است که به شما در نصب و راه اندازی دستگاه و اعمال تنظیمات مختلف کمک زیادی می کند.

  • کاربری آسان از طریق ریموت کنترل و دکمه های موجود بر روی بدنه

پنل جلویی گیرنده دیجیتال دنای STB953T2 شامل هفت دکمه کنترلی می شود که از آنها می توانید برای روشن و خاموش کردن دستگاه، کم و زیاد کردن صدا، دسترسی به منو و عوض کردن کانال ها استفاده کنید. همچنین در پنل جلویی قسمتی برای نمایشگر شماره کانال یا ساعت در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که همراه با این دستگاه یک ریموت کنترل نیز ارائه می شود که امکان کار با دستگاه دیجیتال از راه دور، استفاده از تله تکست فارسی و دسترسی به بازی های پیش فرض موجود در دستگاه را برای شما فراهم می آورد.

  • نمایش فیلم، عکس و پخش موسیقی

همان طور که اشاره شد، دستگاه گیرنده دیجیتال تلویزیون دنای STB953T2 علاوه بر دریافت کانال های تلویزیونی از قابلیت نمایش و پخش فایل های صوتی و تصویری شما نیز برخوردار است. شما می توانید فیلم ها و فایل های تصویری خود در انواع فرمت های رایج (شامل MKV، AVI، MP4، MPEG و...) و همچنین فایل های عکس (با فرمت های PNG، BMP و JPG) را با گیرنده دیجیتال دنای STB953T2 پخش کنید. همچنین این گیرنده از زیرنویس فارسی و نمایش آن بر روی فیلم نیز برخوردار است و تمام نیازهای شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند.

در صورتی که قصد پخش موسیقی با گیرنده تلویزیون دیجیتال دنای DENAY DVB-T STB953T را داشتید، این امکان نیز برای شما فراهم است! این گیرنده دیجیتال از فایل های صوتی با فرمت های AAC، MP3، OGG، WMA و M4A پشتیبانی می کند و قادر به پخش موزیک های محبوب شما نیز هست!

یکی از مواردی که خیلی خوب می توانید بر روی آن حساب باز کنید نظرات و نقد و بررسی های کاربرانی است که برای مدت طولانی از این محصول استفاده کرده اند شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا از دیدگاه کاربران این گیرنده مطلع شوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 26 ارديبهشت 1399
.

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که به خرید گوشی های صفحه بزرگ علاقه مندید گوشی سامسونگ گلکسی A20s می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این گوشی میان رده شرکت سامسونگ برای انجام فعالیت هایی مانند سر زدن به شبکه های اجتماعی، وب گردی و گوش دادن به موسیقی مناسب می باشد. در ادامه با بررسی های سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه باشید تا نگاه دقیق تری به موبایل سامسونگ A20s داشته باشیم.

دیجی کالا:

طراحی

ظاهر گلکسی A20s خیلی شبیه به گلکسی A20 است. صفحه نمایش بزرگ و کشیده‌ای را روی گوشی مشاهده می‌کنید. دوربین جلو با یک ناچ قطره‌ای بسیار کوچک روی صفحه نمایش قرار گرفته است. حاشیه‌های صفحه نمایش در لبه پایینی کمی زیادتر از لبه‌ بالایی است و از سمت چپ و راست هم بسیار باریک هستند. ظاهر این تلفن همراه هوشمند مانند بیشتر گوشی‌‌های میان‌رده این شرکت است و چیزی از آن‌ها کم ندارد. روی لبه سمت راست دکمه پاور و روی لبه سمت چپ هم دکمه‌های تنظیم صدا را مشاهده می‌کنید. با نگاهی به پشت گوشی، سنسور تشخیص اثر انگشت و سه دوربین پشت را نظر شما را به سمت خود جلب می‌کنند. زیر دوربین پشت هم فلش LED را مشاهده خواهید کرد. محل قرارگیری سنسور تشخیص اثر انگشت به شکلی است که ممکن است دسترسی به آن برای دست‌های کوچک کمی سخت باشد. قرار گرفتن دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در هر سمت گوشی هم خودش کمی دردسر درست کرده است. با یک انگشت نمی‌توانید به همه دکمه‌ها دسترسی داشته باشید. شکل قرار گیری دکمه‌ها هم باعث شده که در زمان فشار دادن آن‌ها به اشتباه صفحه نمایش را هم لمس کنید.

سامسونگ از بدنه‌ای براق از جنس پلاستیک برای این گوشی استفاه کرده است. بدنه‌ای که به سرعت اثر انگشت را به خود جذب می‌کند. اگر به تمیزی گوشی خود زیاد اهمیت می‌دهید، این موضوع کمی برای شما دردسر ساز می‌شود و حتما باید یک قاب محافظ برای گوشی تهیه کنید.

رنگبندی این گوشی هوشمند یکی از ویژگی‌های جذاب آن است. این گوشی در رنگ‌های مختلفی از جمله مشکی، قرمز و آبی راهی بازار شده است. رنگ قرمز آن می‌تواند نظر شما را به سمت خود جلب کند.

در لبه پایین این گوشی هم پورت USB-C را مشاهده می‌کنید. دیدن این پورت روی یک گوشی رده پایین اتفاق خیلی خوبی است. همچنین جک ۳٫۵  میلی‌متری خروجی صدا هم برای این تلفن همراه هوشمند در نظر گرفته شده است.

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به صفحه نمایش IPS LCD با اندازه 6.5 اینچ

اگر به استفاده از گوشی موبایل با صفحه نمایش بزرگ علاقه دارید، گوشی سامسونگ گلکسی A20s انتخاب مناسبی برای شما است! صفحه نمایش این موبایل دارای ابعاد 6.5 اینچ است و میزان حاشیه های اطراف آن بسیار کم می باشد. به طوری که این صفحه نمایش حدود 81.9 درصد از پنل جلویی گوشی را دربرگرفته و حس کار با یک گوشی پرچم دار را برایتان ایجاد خواهد کرد!

از لحاظ مشخصات فنی نیز صفحه نمایش گوشی سامسونگ مدل samsung galaxy a20s 64 gb در وضعیت مطلوبی قرار دارد و می توان بر روی عملکرد مناسب آن در کاربری های عادی حساب کرد. این صفحه نمایش از نوع IPS LCD است و دارای رزولوشن 720*1520 پیکسل می باشد. ضمن اینکه صفحه نمایش گوشی گلکسی A20s تراکم پیکسلی 264 پیکسل در اینچ را به شما ارائه می دهد. در مجموع صفحه نمایش این گوشی برای مصارف روزمره و معمولی کارایی بالایی دارد، اما نباید از آن انتظار نمایش عکس ها و ویدئوها با بالاترین کیفیت را داشته باشید!

  • کیفیتی بسیار مطلوب در عکاسی با دوربین سه گانه!

یکی از تغییرات اساسی گوشی موبایل با صفحه بزرگ سامسونگ گلکسی A20s در مقایسه با دیگر گوشی های میان رده سامسونگ (به خصوص گوشی A20) مجهز بودن آن به دوربین سه گانه است! در این گوشی سه دوربین با کیفیت های 13 مگاپیکسل (لنز واید)، 8 مگاپیکسل (لنز اولترا واید) و 5 مگاپیکسل (حسگر تشخیص عمق) به کار رفته که لذت عکاسی با کیفیتی بسیار مطلوب را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A20s دارای فلش LED، قابلیت ثبت عکس به صورت پانوراما و HDR نیز هست و عکس های ثبت شده با آن هم در روز و هم در شب از کیفیت و وضوح مناسبی برخوردارند. ضمن اینکه با استفاده از این دوربین سه گانه می توانید به فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی نیز بپردازید.

دوربین سلفی به کار رفته در گوشی سامسونگ گلکسی A20s نیز دارای کیفیت 8 مگاپیکسل است و علاوه بر ثبت عکس، می توان از آن برای فیلمبرداری سلفی با کیفیت فول اچ دی نیز استفاده کرد. بنابراین این گوشی موبایل از کارایی بالایی برای برقراری تماس تصویری برخوردار است.

  • سخت افزار مناسب برای اجرای برنامه ها و بازی های نه چندان سنگین

با استفاده از گوشی موبایل با رم 4 سامسونگ گلکسی A20s هیچ گونه مشکلی برای انجام کارهای روزمره مانند سر زدن به شبکه های اجتماعی، گشت و گذار در اینترنت، گوش دادن به موسیقی، برقراری تماس و ارسال SMS و مواردی از این دست نخواهید داشت. همچنین می توانید بر روی آن برای اجرای برنامه ها و بازی های نه چندان سنگین نیز حساب کنید. البته همان طور که اشاره شد گوشی سامسونگ A20s از سری گوشی های میان رده است و نباید از آن انتظار اجرای برنامه های تخصصی و بازی های گرافیکی روز را داشت!

اگر خواهان مشخصات فنی دقیق تر در رابطه با سخت افزار گوشی سامسونگ گلکسی A20s هستید، باید به این نکات اشاره کنیم که در این گوشی از تراشه کوالکوم SDM450 اسنپ دراگون 450 (14 نانومنری) استفاده شده است. این تراشه دارای پردازنده مرکزی هشت هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز از نوع Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی آدرنو 506 است و در مجموع عملکرد قابل قبولی از خود در کار با سیستم عامل اندروید نشان می دهد. توجه داشته باشید که گوشی موبایل اندرویدی سامسونگ گلکسی A20s در حالت پیش فرض به اندروید نسخه 9.0 (Pie) مجهز است و امکان ارتقای آن به اندروید 10 وجود ندارد.

لازم به ذکر است که گوشی سامسونگ گلکسی A20s در دو نسخه با حافظه داخلی 32 گیگابایت (با 3GB رم) و 64 گیگابایت (با 4GB رم) عرضه شده است که در حال حاضر به نقد و بررسی نسخه 64 گیگابایتی آن پرداخته ایم. همچنین این گوشی از کارت حافظه جانبی MicroSDXC با ظرفیت حداکثر یک ترابایت پشتیبانی می کند که در صورت تهیه آن می توانید از ظرفیتی معادل با هارد یک لپ تاپ در گوشی خود بهره مند شوید!

شما می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر پارسیان اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید گوشی سامسونگ گلکسی A20s دریافت کنید همچنین اگر از این محصول استفاده کرده اید می توانید با ثبت نظرات خود در بخش کامنت سایت ایده برتر پارسیان به کاربران دیگر در انتخاب این محصول کمک کنید.


:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 26 ارديبهشت 1399
.

گوشی سامسونگ Galaxy A10s با ویژگی هایی مانند طراحی زیبا، صفحه نمایش بزرگ، دوربین فوق العاده، سیستم اندروید 9، شارژدهی عالی باتری برای کسانی که به دنبال یک گوشی مدرن و کارامد هستند گزینه ایده ال است. قصد داریم در این پست به معرفی گوشی همراه سامسونگ Galaxy A10s بپردازیم در ادامه این معرفی با نقد و بررسی سایت های معتبر دیجی کالا و خاص باکس همراه باشید.

خاص باکس:

•    طراحی زیبا 
•    صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت بالا
•    بستر نرم افزاری و سخت افزاری روان
•    پردازنده قدرتمند
•    باتری با ظرفیت بالا
•    دوربین دوگانه با کیفیت بالا

ایده برتر پارسیان:

  • کار با جدیدترین نسخه اندروید را تجربه کنید!

گوشی سامسونگ گلکسی A10s به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 9.0 (Pie) می باشد و امکان ارتقای آن به جدیدترین نسخه اندروید، یعنی اندروید 10 نیز برای شما وجود دارد. پس شما می توانید با صرف هزینه ای بسیار کمتر برای خرید گوشی موبایل اندروید سامسونگ گلکسی A10s نسبت به گوشی های پرچم دار، از امکانات به روزترین اندروید بهره مند شوید!

  • سخت افزار مناسب برای مصارف روزمره

اگر نیازی به اجرای اپلیکیشن های حرفه ای ندارید و اهل انجام بازی های به روز و گرافیکی هم نیستید، پرداخت هزینه های سنگین برای خرید گوشی چندان برای شما منطقی به نظر نمی رسد! در عوض اگر به دنبال یک گوشی برای مصارف روزمره و انجام کارهای عادی مانند مرور صفحات وب، سر زدن به شبکه های اجتماعی، برقراری تماس و ارسال SMS، گوش دادن به موسیقی و... هستید، می توانید با صرف هزینه ای کاملاً مناسب موبایل Samsung Galaxy A10s را تهیه کنید! سخت افزار به کار رفته در این گوشی به خوبی از عهده اجرای برنامه ها و بازی های معمولی برمی آید، اما نباید از آن انتظار کارهای سنگین را داشته باشید!

برای آن دسته از افرادی که به دنبال مشخصات فنی دقیق تر گوشی سامسونگ گلکسی A10s هستند، باید به این نکات اشاره کنیم که در این گوشی از تراشه 12 نانومتری و میان رده مدیاتک مدل MT6762 Helio P22 استفاده شده است. این تراشه به یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 مجهز است که سرعت و عملکرد مناسبی در کاربری های عادی دارد.

  • 32 گیگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

گوشی سامسونگ گلکسی A10s دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی است و در دو نسخه با حافظه های رم 2 گیگابایتی و 3 گیگابایتی عرضه شده است. همچنین این گوشی از کارت حافظه جانبی MicroSDXC با ظرفیت حداکثر 512 گیگابایت پشتیبانی می کند و برای این منظور یک جایگاه اختصاصی برای کارت حافظه در آن در نظر گرفته شده است. پس بدون نگرانی بابت کمبود حافظه، می توانید فایل های دلخواه خود را بر روی گوشی سامسونگ گلکسی A10s ذخیره نمایید!

  • شارژدهی عالی باتری!

شرکت سامسونگ در گوشی همراه سامسونگ Galaxy A10s از یک باتری قدرتمند لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت استفاده کرده است که شارژدهی عالی را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین دیگر با مشکلاتی مانند تمام شدن چند باره شارژ گوشی در طول روز مواجه نمی شوید و می توانید با خیال راحت از موبایل خود استفاده کنید.
از دیگر قابلیت های گوشی با اندروید 10 سامسونگ گلکسی A10s می توان به مجهز بودن آن به حسگر اثر انگشت، شتاب سنج، حسگر مجاورت، رادیو، GPS، بلوتوث نسخه 4.2، وای فای، قابلیت هات اسپات و جک 3.5 میلی متری اشاره کرد.

گوشی موبایل با صفحه نمایش بزرگ سامسونگ مدل گلکسی A10s در دو نسخه تک سیم کارته و دو سیم کارته ارائه شده و شما می توانید از سیم کارت های در سایز نانو در آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای کارت حافظه جانبی این گوشی جایگاه اختصاصی در نظر گرفته شده و امکان دو سیم کارت و کارت حافظه جانبی به صورت هم زمان در آن وجود دارد. در مجموع با توجه به قیمت گوشی دو سیمکارته سامسونگ گلکسی A10s می توان کارایی و عملکرد آن را مناسب ارزیابی کرد.

ادامه مطلب:

با توجه به همه این توضیحات و با در نظر گرفتن اینکه گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی A10s متناسب با نیاز شماست یا خیر توصیه می‌شود حتماً با کارشناسان معتبر مشورت نمایید. کارشناسان مجرب ایده برتر پارسیان همواره آماده پاسخگویی به مشکلات و دادن مشاوره به شما عزیزان در این زمینه می باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 26 ارديبهشت 1399
.

 ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW650L یک ویدئو پروژکتور 3LCD با کیفیت است! این دیتا ویدئو پروژکتور با وضوح و کیفیت بالا قادر است که تصاویر را به شکل کاملا جذاب و شارپ به نمایش در بیاورد. همچنین از دیگر ویژگی های این دیتا پروژکتور شدت روشنایی مطلوب آن است که حتی در محیط های پر نور و روشن نیز قابل استفاده می باشد. شما می توانید از ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW650L در کلاس های دانشگاهی، جلسات اداری، سالن های همایش و کنفرانس استفاده نمایید. در ادامه مطلب با نقد سایت ایده برتر پارسیان همراه شوید که این وب سایت قصد دارد شما را بانکاتی مهم در خصوص این ویدئو پروژکتور آشنا کند.

ایده برتر پارسیان

  • دارای شدت روشنایی 5800 لومن

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EW650L را شدت روشنایی 5800 لومنی آن دانست که سبب نمایش تصاویر به شکلی شفاف و درخشان می شود. بنابراین با استفاده از این ویدئو پروجکشن دیگر نیازی به تاریک کردن اتاق یا خاموش کردن چراغ ها و کشیدن پرده ها ندارید و می توانید حتی در محیط های روشن و پُر نور نیز از تصاویری شفاف و واضح بهره مند شوید. با توجه به این میزان شدت روشنایی، می توان قیمت ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-EW650L را کاملاً مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.

  • عملکرد به مدتی طولانی بدون نیاز به صرف هزینه بابت سرویس

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW650L از یک لامپ 320 واتی برای نمایش تصاویر بهره می برد. این لامپ تا 4000 ساعت در حالت استفاده عادی از دستگاه و تا 5000 ساعت استفاده از آن در حالت اقتصادی (اکو) نیازی به تعویض نخواهد داشت. از این جهت با استفاده از این دستگاه ویدئو پروژکتور برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت تعویض لامپ پیدا نخواهید کرد. ضمن اینکه فیلتر هوای به کار رفته در آن دارای طول عمر 15000 ساعت می باشد.

  • سازگار با لنزهای مختلف پاناسونیک

شما می توانید با توجه به شرایط محل نصب دیتا پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EW650L، از لنزهای مختلف در آن استفاده کنید. این پروژکتور به صورت بدون لنز ارائه می شود و از لنزهای مختلف پاناسونیک با میزان زوم، جابجایی، نسبت پرتاب و فوکوس متفاوت پشتیبانی می کند. از این جهت دستگاه ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW650L انعطاف بالایی برای استفاده در محیط ها و مکان های مختلف دارد. لازم به ذکر است که این دیتا پروژکتور قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ می باشد و هم در اتاق های کوچک و هم در سالن های بزرگ کارایی دارد.

  • اتصال آسان به دستگاه های دیگر از طریق پورت های ارتباطی به روز

بر روی بدنه دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EW650L دو پورت HDMI، دو ورودی RGB، دو ورودی ریموت (برای کنترل از راه دور)، پورت های سریال، ویدئو، خروجی مانیتور، ورودی صدا، LAN (برای اتصال به شبکه) و پورت مخصوص اتصال ماژول وایرلس تعبیه شده است. توجه داشته باشید که برای تهیه ماژول وایرلس باید به صورت جداگانه اقدام کنید. از این جهت برای اتصال این ویدئو پروژکتور به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه پخش ویدئو، مانیتور،  تلویزیون و... کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت!

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW650L از تکنولوژی DIGITAL LINK نیز پشتیبانی می کند و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا از طریق یک کابل شبکه ساده به طول حداکثر 100 متر، بتوانید صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور منتقل کنید. این ویژگی هم باعث کاهش محسوس هزینه های شما می شود و هم به نصب پروژکتور در مکان های مختلف کمک زیادی به شما می کند.

تا مطمئن نشده اید که دیتا پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EW650L با خواسته ای شما سازگاری دارد، اقدام به خرید آن نکنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر می توانید به شماره درج شده در سایت ایده برتر تماس بگیرید. کارشناسان واحد فروش این سایت آماده راهنمایی شما در این باره هستند.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399
.

امروزه پاوربانک ها به یکی از مهم ترین اکسسوری های گوشی موبایل تبدیل شده است. اما اگر شما در انتخاب پاوربانک خود دقت نکنید و پاوربانکی که خریداری می کنید مرغوب نباشد قطعا دستگاه های اکترونیکی شما دچار آسیب های جدی شده و درد سر های زیادی برای شما به همراه خوااهد داشت. در چنین شرایطی پاوربانک ریمکس Remax Vanguard RP-V20 می تواند تمام دغدغه شما در خصوص شارژ گوشی هوشمند را برطرف سازد. در این مطلب می‌خواهیم به صورت جامع راهنمای پاور بانک ریمکس Vanguard RP-V20 را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید با خیال راحت تصمیم بگیرید پس با نظرات سایت ایده برتر پارسیان، تکنولایف و دیجی کالا در خصوص این دستگاه همراه باشید.

تکنولایف: 

ریمکس در زمینه باتری‌های همراه یا همان پاوربانک‌ها، دستی توانا دارد. این برند پاوربانک‌های با‌کیفیتی دارد که مشتریان را راضی می‌کند. پاوربانک ونگارد مدل RP-V20 ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که برای اکثر گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها، موزیک‌پلیرها و دوربین‌های دیجیتال قابل استفاده است. این پاوربانک با بدنه‌ای مستحکم از نوع آلومینیوم، دو عدد پورت خروجی را در خود جای داده است. پورت ورودی پاوربانک ونگارد مدل RP-V20 نیز از نوع MicroUSB است که با شارژرهای معمولی گوشی‌های هوشمند نیز قابل تغذیه است. شدت جریان ورودی و خروجی در پاوربانک ونگارد RP-V20 بر طبق گفته سازنده 1.0 آمپر است. این پاوربانک قابلیت‌های متنوعی نظیر دارد که می‌توان در این مورد به محافظت در برابر تغییرات ولتاژ و جریان, وجود دو چراغ قوه اضطراری و خاموش شدن خودکار پس از 20 ثانیه عدم فعالیت اشاره کرد.

دیجی کالا:

مشغله‌های کاری و زندگی باعث شده افراد زیادی برای شارژ کردن باتری دستگاه‌های هوشمندشان در زمان‌های به اصطلاح مرده‌ مانند‌ رفت‌وآمد به محل کار و خانه از پاور بانک‌ها استفاده کنند. این محصول دو درگاه خروجی USB و قابلیت اتصال و شارژ همزمان دو دستگاه را دارد. ظرفیت باتری در این محصول 20000 میلی‌آمپر ساعت است که می‌تواند با یک‌بار شارژ کامل، باتری آیفون را تا چند مرتبه شارژ کند. از ویژگی‌های این محصول باید به قابلیت شارژ سریع در آن اشاره کرد. ولتاژ ورودی و خروجی در این پاور بانک 5 ولت است. همچنین شدت جریان ورودی در آن 2 آمپر (دارای دو درگاه ورودی) و شدت جریان خروجی در یکی از خروجی‌های این محصول 1 آمپر و در دیگری 2.1 آمپر است. برای شارژ گوشی‌ موبایل، شدت‌جریان خروجی باید 1 آمپر باشد اما برای این‌که بتوانید تبلت‌تان را شارژ کنید باید شدت‌جریان خروجی حداقل 2 آمپر باشد. بنابراین این مدل قابلیت سازگاری و شارژ کردن اکثر گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های موجود در بازار را دارد. این محصول با وزن 450 گرم و ضخامت 25.5 میلی‌متر تولید شده است. شرکت سازنده روی بدنه‌ی این پاور بانک نشانگرهای LED برای نمایش وضعیت شارژ دستگاه قرار داده است. برای روشن کردن پاور بانک و مشاهده‌ی میزان شارژ آن تنها لازم است کلید روی پاور بانک را فشار دهید. همچنین روی بدنه‌ی این محصول دو چراغ‌قوه‌ی هم برای مواقع ضروری تعبیه شده است.

ایده برتر پارسیان:

  • امکان 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند

پاور بانک ریمکس مدل Remax Vanguard RP-V20 دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت است و یکی از پاوربانک های پُر ظرفیت و قدرتمند موجود در بازار به شمار می آید. ظرفیت کامل این پاوربانک برای 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند که میزان قابل توجهی است! البته متناسب با ظرفیت باتری موبایل شما، ممکن است این تعداد دفعات شارژ ذکر شده کمتر یا بیشتر شود. در مجموع اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که با گوشی خود در طول روز زیاد کار می کنید و مدام با مشکل تمام شدن شارژ آن مواجه می شوید، پاور بانک با ظرفیت بالا ریمکس Vanguard RP-V20 یک وسیله پرکاربرد و مناسب برای شما خواهد بود. این پاور بانک گوشی موبایل در برابر نوسانات ولتاژ و شدت جریان هم مقاومت بالایی دارد و از دستگاه های متصل به آن به طور کامل در حین شارژ شدن محافظت می کند.

  • مجهز به دو چراغ قوه LED

اگر اهل سفر و ماجراجویی در طبیعت هستید، پاور بانک ریمکس Vanguard RP-V20 با ظرفیت 20000 میلی آمپر در این زمینه هم به کار شما خواهد آمد! این پاوربانک گوشی علاوه بر تأمین شارژ مورد نیاز گوشی و دستگاه های دیجیتال، به دو چراغ قوه LED نیز مجهز است و در مواقع اضطراری و در طول شب کارایی بالایی دارد.

  • شارژ باتری پاوربانک از طریق دو پورت ورودی MicroUSB

بر روی بدنه پاور بانک چراغ قوه دار ریمکس Vanguard RP-V20 دو پورت MicroUSB تعبیه شده که از نوع ورودی هستند و برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرند. شدت جریان این پورت ها برابر با 2.0 آمپر است و سرعت مناسبی در شارژگیری را برای شما به ارمغان می آورند. البته با توجه به ظرفیت زیاد پاور بانک (20000 میلی آمپر ساعت) ممکن است برای تکمیل شدن شارژ آن به زمان زیادی نیاز باشد. شما می توانید برای اطلاع از میزان شارژ باقی مانده باتری این پاور بانک حرفه ای، از نشانگرهای LED تعبیه شده بر روی بدنه آن بهره ببرید. لازم به ذکر است که پاوربانک ریمکس 20000 میلی آمپر اگر برای حدود 20 ثانیه بدون استفاده باقی بماند، به صورت خودکار خاموش می شود و به این ترتیب از اتلاف شارژ آن جلوگیری می شود.

سخن پایانی این است که حال با توجه به نکات مهمی که در خصوص پاور بانک ریمکس مدل Remax Vanguard RP-V20 گفته شده، اگر قصد خرید این محصول را دارید این شما هستید که ابتدا باید بودجه و سلیقه و نیاز خود را مشخص کنید و سپس برای ثبت سفارش این شارژر فندکی از طریق سایت ایده برتر پارسیان اقدام نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399
.

 شارژر فندکی نایت کر VCL10 یک شارژر فندکی چندکاره و خوش ساخت است. اگر شما نیز بیشتر وقت خود را در حین رانندگی و یا سفر هستید و به دنبال یک شارژر فندکی با قابلیت ها و کارایی های متعدد می گردید، ما به شما شارژر فندکی ماشین نایت کر VCL10 را پیشنهاد می دهیم. این شارژر فندکی علاوه بر شارژ گوشی به چراغ قوه و چراغ خطر SOS نیز مجهز می باشد و در مواقع ضروری و حساس به کار شما می آید. در این مطلب هرآنچه لازم است برای خرید شارژر فندکی نایت کر Nitecore VCL10 بدانید از سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا جمع آوری کرده ایم و با شما در میان خواهیم گذاشت پس تا انتهای متن همراه ما باشید.

دیجی کالا:

مشخصات

  • ابعاد
    78*24*23 میلی‌متر
  • وزن
    44 گرم
  • ولتاژ ورودی
    12 ولت
  • ولتاژ خروجی
    5 ولت
  • شدت جریان خروجی
    2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    1 عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • توضیحات
    دارای چراغ قوه یخی و چراغ خطر قرمز SOS
  •  
    نوک فولادی جهت شکست شیشه خودرو در مواقع ضروری
  •  
    آهن ربا جهت چسبیدن بر روی بدنه خودرو                                 
  •  

ایده برتر پارسیان:

  • شارژ انواع گوشی های موبایل با سرعتی عالی

شارژر فندکی ماشین نایت کر VCL10 دارای یک پورت خروجی است و همان طور که اشاره شد از فناوری شارژ سریع (QC 3.0 و QC 2.0) پشتیبانی می کند. شدت جریان این پورت برابر با 2.4 آمپر است که باعث شارژ شدن گوشی و تبلت شما با بالاترین سرعت می شود. البته توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این قابلیت، گوشی و تبلت شما نیز باید دارای امکان فست شارژ باشند.

شما می توانید با استفاده از یک کابل MicroUSB از شارژر فندکی سریع Nitecore VCL10 برای شارژ گوشی ها، تبلت های اندرویدی و با استفاده از یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ گوشی آیفون و آیپد بهره ببرید. ضمن اینکه این شارژر فندکی فست شارژ برای شارژ سایر دستگاه های دیجیتال مانند موزیک پلیر، پاوربانک، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB نیز کارایی بالایی دارد.

  • مجهز به چراغ قوه پرقدرت

یکی از ویژگی های کاربردی شارژر فندکی چراغ قوه نایت کر VCL10 مجهز بودن آن به چراغ قوه با شدت روشنایی 25 لومن است. این چراغ قوه می تواند در مواقع حساس و در طول شب کمک زیادی به شما بکند. به عنوان مثال شرایطی را تصور کنید که در هنگام رانندگی در بیرون از شهر در شب، ناگهان با مشکل پنچر شدن لاستیک ماشین مواجه شوید! در این شرایط این چراغ قوه کاملاً به کار شما خواهد بود! نکته قابل توجه در این رابطه این است که این شارژر فندکی چراغ دار خاصیت آهنربایی دارد و به سادگی می توان آن را بر روی بدنه ماشین نصب کرد. همچنین شما می توانید زاویه چراغ قوه به کار رفته در آن را متناسب با نیاز خود تغییر دهید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت شارژر فندکی چند کاره نایت کر VCL10 را کاملاً مناسب دانست.

  • دارای چراغ خطر SOS

از دیگر قابلیت های شارژر فندکی نایت کر مدل Nitecore VCL10 که آن را برای استفاده در سفر و رانندگی های بین شهری مناسب کرده، می توان به مجهز بودن آن به چراغ خطر چشمک زن SOS اشاره کرد. این چراغ دارای رنگ قرمز و توان خروجی 350 میلی وات است و کمک زیادی به شما در مواقع اضطراری می کند. همچنین قسمت پایینی پایه شارژر فندکی از فولاد سخت ساخته شده و می توان از آن برای شکستن شیشه ماشین در لحظات ضروری استفاده کرد.

در وبلاگ امروز شما را برای خرید شارژر فندکی نایت کر مدل Nitecore VCL10 راهنمایی کردیم. ایا این مطالب برای شما مفید بوده است؟ اگر شما نیز نکته خاصی در خصوص این شارژر فندکی مد نظر دارید که به آن اشاره نشده می توانید در بخش پرسش و پاسخ سایت دیجی کالا با ما و دیگر کاربران سایت به اشتراک بگذاریید.



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399
.

با همراه داشتن شارژر فندکی کوتتسی Coteetci X1 دیگر شما دغدغه تمام شدن شارژ گوشی موبایل تان را نخواهید داشت و می توانید با خیال آسوده به رانندگی خود بپردازید. از ویژگی های مهم این دستگاه می توان به سرعت مطلوب در شارژدهی و امکان شارژ همزمان دو دستگاه اشاره کرد. در ادامه به پارامتر ها و ویژگی های شارژر فندکی کوتتسی مدلCoteetci X1 می پردازیم با نقد و بررسی سایت های معتبر دیجی کالا و ایده برتر پارسیان همراه باشید.

دیجی کالا:

  • ولتاژ ورودی
    12V - 24V ولت
  • ولتاژ خروجی
    3.1A ولت
  • شدت جریان خروجی
    1.0 آمپر مخصوص موبایل , 2.1 آمپر مخصوص تبلت و موبایل
  • تعداد درگاه خروجی
    2 عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB 2.0
  • توضیحات
    قابلیت شارژ سریع           

ایده برتر پارسیان:

  • دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید

شارژر فندکی کوتتسی Coteetci X1 دارای دو پورت خروجی از نوع USB است و می توان تا از آن برای شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کرد. این شارژر فندکی برای شارژ موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، پاوربانک، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB استفاده کرد.

شما می توانید از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ از شارژر فندکی ماشین کوتتسی X1 برای شارژ گوشی آیفون، آیپد و آیپاد استفاده کنید. همچنین این شارژر فندکی از طریق یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و  تبلت های اندرویدی قابل استفاده می باشد. بنابراین هیچ گونه محدودیتی در استفاده از این شارژر فندکی برای موبایل نخواهید داشت.

  • سرعت مناسب در شارژدهی به دستگاه های مختلف

شدت جریان خروجی یکی از پورت های شارژر فندکی کوتتسی مدل Coteetci X1 برابر با 1.0 آمپر و شدت جریان پورت دیگر آن برابر با 2.1 آمپر است. پیشنهاد می شود تا برای دستیابی به بالاترین کیفیت در شارژدهی از پورت 1.0 آمپری برای شارژ موبایل، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.1 آمپری برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی از این قبیل استفاده کنید. همچنین در صورت نیاز به شارژ سریع تر گوشی می توانید از پورت 2.1 آمپری برای این منظور بهره ببرید. با توجه به این مشخصات می توان قیمت شارژر فندکی موبایل کوتتسی X1 را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

  • طراحی ظاهری زیبا، کیفیت ساخت مطلوب

شارژر فندکی کوتتسی Coteetci X1 دارای طراحی ظاهری زیبایی می باشد و بر روی بدنه آن از طرح های برجسته استفاده شده است. این نوع طراحی سبب می شود تا استفاده از این شارژر فندکی خودرو جلوه ای خاص و متفاوت به فضای داخلی خودروی شما ببخشد. همچنین شارژر فندکی Coteetci X1 دارای کیفیت ساخت مطلوبی هم هست و در برابر آسیب هایی مانند سقوط از ارتفاع کم، ضربه، فشار و خراشیدگی مقاومت قابل توجهی دارد. به طوری که در صورت استفاده صحیح، می توانید بر روی این شارژر فندکی برای ماه ها و حتی سال ها حساب باز کنید.

علاقه مندان به کسب اطلاعات کامل تر در مورد خرید شارژر فندکی کوتتسی مدل Coteetci X1 و قیمت روز آن می توانند به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630 با ویژگی هایی مانند کنتراست بالا و رزولوشن مطلوب برای نمایش تصویر در مکان های کاملا پر نور مناسب می باشد. اگر شما نیز قصد خرید دیتا ویدئو پروژکتور برای هوشمند سازی مدارس و یا استفاده در جلسات اداری،همایش ها، کنفرانس ها را دارید، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630 را مد نظر داشته باشید. شرکت های ایده برتر پارسیان به بررسی جامع و کاربردی این محصول پرداخته است در ادامه بخش هایی از آن را می خوانیم.

ایده برتر پارسیان:

  • مناسب برای نمایش تصاویر در مکان های کاملاً پُر نور

با توجه به اینکه شدت روشنایی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630 برابر با 6500 لومن است، می توانید بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر از آن در مکان های کاملاً روشن و پُر نور نیز استفاده کنید. این میزان روشنایی باعث ارائه تصاویری شفاف و درخشان به شما در شرایط نوری مختلف می شود و خیال شما را بابت واضح بودن تصاویر در مکان های مختلف به طور کامل راحت می کند.

  • یک ویدئو پروژکتور با کنتراستی بی نظیر!

یکی از ویژگی هایی که سبب تمایز دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW630 با دیگر ویدیو پروژکتورهای هم رده با آن در بازار شده، نسبت کنتراست فوق العاده و 3000000:1 آن است که باعث نمایش کوچکترین جزئیات موجود در نواحی تاریک تصاویر با بالاترین وضوح می شود. همچنین این میزان کنتراست سبب نمایش قسمت های دارای رنگ مشکی با عمق عالی و قسمت های دارای رنگ روشن با شفافیت زیاد می شود و به این ترتیب کیفیت تصاویر به شکلی قابل توجه بهبود پیدا می کند. از این جهت ویدئو پروژکتور مناسب کلاس درس پاناسونیک PT-MW630 را می توان برای نمایش نمودارها، فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت یک انتخاب ایده آل دانست.

  • نمایش تصاویر با استفاده از فناوری جدید SOLID SHINE Laser

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-MW630 از فناوری های 3LCD و SOLID SHINE Laser که یکی از فناوری های جدید و پیشرو در زمینه نمایش تصاویر به صورت لیزری است، بهره می برد. بنابراین می توان از طبیعی و زنده بودن رنگ ها و شارپ بودن تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروجکشن اطمینان کامل داشت. ضمن اینکه رزولوشن آن برابر با 1280*800 پیکسل است که باعث نمایش تصاویر با کیفیت و وضوحی بسیار مطلوب می شود. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MW630 می توان کیفیت تصاویر آن را کاملاً ایده آل و قابل قبول دانست.

  • هزینه های نگهداری فوق العاده پایین

شما می توانید با یک بار پرداخت هزینه بابت خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630، برای مدتی طولانی از یک محصول با کیفیت و خوش ساخت بدون نیاز به صرف هزینه های اضافی بهره مند شوید. چرا که منبع پخش لیزری و فیلتر به کار رفته در این دیتا پروژکتور اداری تا 20 هزار ساعت نیازی به تعویض یا سرویس نخواهند داشت و تا ماه ها و حتی چند سال قابل استفاده خواهند بود! این ویژگی علاوه بر کاهش هزینه های نگهداری، باعث شده تا بتوان بر روی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630 برای نمایش تصاویر به صورت مداوم در تمام 24 ساعت روز و هر 7 روز هفته نیز حساب باز کرد.

در پایان قابل ذکر است که تنها بخشی از ویژگی ها و قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630 در این وبلاگ ذکر شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و از جزئیات مشخصات فنی و  کارایی دقیق این محصول آگاه شوید و همچنین می توانید با کارشناسان واحد فروش این سایت در ارتباط باشید و از مشاوره و راهنمایی آن ها بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
.

اگر قصد خرید یک گوشی میان رده با امکانات عالی را دارید، گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s با ظرفیت 128 گیگابایت هر آنچه که شما برای فعالیت های روزمره نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد. این گوشی موبایل اندرویدی به سخت افزاری قدرتمند برای انجام برنامه و بازی های نیمه سنگین مجهز می باشد. اگر به دنبال خرید موبایل سامسونگ A30s در رنگ سفید هستید کافیست ادامه این متن که راهنمای خوبی برای خرید این گوشی است را به طور جامع مطالعه کنید، این مطالب از سایت های ایده برتر پارسیان و تکنولایف جمع آوری شده است.

تکنولایف:

مپانی سامسونگ در چند سال اخیر گوشی های میان رده ی بسیار خوبی روانه ی بازار کرده است. این کمپانی کره ای سعی کرده است که دیوایس های متعددی را با قابلیت های متفاوت در رنج قیمت متفاوت عرضه کند تا دست کاربران برای خرید گوشی میان رده باز باشد به خصوص در زمانی که اکثر گوشی های پرچمدار بازار قیمتی بیش از 1,000 دلار دارند. گوشی های سری گلکسی A تاکنون به خوبی در بین مردم به محبوبیت رسیده اند و باعث شده اند که سامسونگ به درآمد خوبی برسد. این غول تکنولوژی کره ای در سال 2019 روند نامگذاری گوشی های سری گلکسی A خود را تغییر داد و جانشین های گوشی های گلکسی A3 و گلکسی A5 را با نام های گلکسی A30 و گلکسی A50 به کاربران معرفی کرد.

گوشی گلکسی A30s یکی از میان رده های ارزان قیمت سامسونگ در سال 2019 محسوب میشود. این گوشی در واقع نسخه ی بهبود یافته ی گوشی گلکسی A30 است. در ادامه به نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A30s خواهیم پرداخت.

طراحی و صفحه نمایش

طراحی گلکسی A30s تا حد زیادی شبیه به طراحی گلکسی A30 است. سامسونگ برای ساخت بدنه ی این از پلاستیک باکیفیت استفاده کرده است. همچنین سامسونگ برای افزایش مقاومت نمایشگر گوشی در برابر ضربه و خط و خش از گوریلا گلس 3 استفاده کرده است. ابعاد این گوشی 158.5 میلی متر طول، 74.7 میلی متر عرض و 7.8 میلی متر ضخامت است که باعث میشود گلکسی A30s به راحتی در دست قرار بگیرد.

سامسونگ به خوبی حاشیه های اطراف نمایشگر این گوشی را کاهش داده است و برای این گوشی از طراحی سبک ناچ استفاده کرده است. در نمای جلوی این گوشی یک نمایشگر 6.4 اینچی با یک ناچ کوچک دیده میشود که محل قرار گیری دوربین سلفی است.

این نمایشگر از نوع AMOLED است و رزولوشن آن معادل 720 × 1560 است که از روزولوشن نمایشگر گلکسی A30 کمتر است. همچنین نسبت تصویر این نمایشگر 19.5:9 است که باعث میشود تراکم پیکسلی 268 پیکسل بر هر اینچ به دست آید. در مجموع میتوان گفت که نمایشگر این گوشی از روشنایی و شفافیت مناسبی برخوردار است.

درست مانند گلکسی A30، این گوشی نیز از قابلیت Always on display بهره میبرد که به کاربر این امکان را میدهد که به بدون نیاز به آنلاک کردن گوشی، برخی از اعلانات را مشاهده کند.

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به دوربین سه گانه، کارآمد برای عکاسی و فیلمبرداری

یکی از مهم ترین تغییرات گوشی گلکسی A30s نسبت به گوشی گلکسی A30 مجهز بودن به دوربین سه گانه با کیفیت های 25 MP (با لنز واید)، 8 MP (با لنز اولترا واید) و 5 MP (حسگر تشخیص عمق) است. این دوربین ها انتظارات علاقه مندان به عکاسی با موبایل را به خوبی برآورده می کند و عکس هایی با کیفیت هم در روز و هم در شب را به شما ارائه می دهد. از جمله قابلیت های دوربین های گوشی Samsung Galaxy A30s می توان به مجهز بودن آن به فلش LED، قابلیت ثبت عکس به صورت پانوراما، HDR و فیلمبرداری با کیفیت 1080p اشاره کرد.

دوربین سلفی گوشی با رم 128 سامسونگ گلکسی A30s نیز دارای کیفیت 16 MP بوده و کارایی بالایی در ثبت فیلم و عکس سلفی دارد. با استفاده از این دوربین می توانید به ثبت عکس سلفی با کیفیتی بسیار مناسب بپردازید و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید! ضمن اینکه دوربین سلفی گوشی گلکسی A30s قابلیت فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی را نیز دارد و به خصوص در هنگام تماس های تصویری عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد.

  • لذت کار با اندروید نسخه 9.0

موبایل Samsung Galaxy A30s در حالت پیش فرض دارای اندروید نسخه 9.0 است. در واقع شما می توانید با صرف هزینه برای خرید یک گوشی میان رده، از امکانات یکی از نسخه های جدید اندروید بهره مند شوید. البته لازم به ذکر است که امکان ارتقای سیستم عامل به اندروید 10 برای گوشی سامسونگ گلکسی A30s در نظر گرفته نشده است.

  • توانایی اجرای برنامه ها و بازی های نیمه سنگین

از لحاظ سخت افزاری گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A30s را می توان در میان گوشی های میان رده یک گوشی کارآمد دانست. به طوری که در اجرای برنامه ها و بازی های نیمه سنگین با آن هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت و می توانید از عملکرد سریع و روان گوشی در کار با سیستم عامل اندروید بهره مند شوید. همچنین گوشی سامسونگ گلکسی A30s در استفاده های معمولی از گوشی مانند سر زدن به شبکه های اجتماعی، گوش دادن به موسیقی، وب گردی، برقراری تماس و... نیز عملکردی عالی از خود نشان می دهد.

اگر شما نیز نکته خاصی برای خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A30s مد نظرتان است و یا اگر مزایا و  معایب و ویژگی خاصی در رابطه با این محصول در  در ذهن شما یادآور شده است حتما در قسمت نظرات، ما و دیگران کاربران سایت تکنولایف را در جریان قرار دهید.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
.

شرکت سامسونگ نیز مانند سایر رقبا بازار گوشی موبایل تصمیم گرفت که در تولید گوشی های میان رده بازنگری داشته باشد و  مدل های سری A را طراحی و تولید کرد. این سری از گوشی موبایل با استقبال مردم رو به رو شد تا انجا که شرکت تصمیم گرفت نسخه به روز شده ان را در سال 2020 عرضه کند. از جمله از این مدل می توان به گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s با ظرفیت 128 گیگابایت اشاره کرد. برای اشنایی با ویژگی ها و مشخصات این محصول با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید.

دیجی کالا:

سامسونگ سال 2019 را با متنوع کردن هرچند بیشتر سری گوشی‌های A خود آغاز کرد. این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن صفحه‌نمایش بسیار با کیفیت AMOLED و دوربین‌هایی با امکانات بالا شهرت دارند. گوشی موبایل Galaxy A30s با صفحه‌نمایش سوپر آمولد طراحی  شده است و ظاهر هم زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (Pie) روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.4 اینچ با رزولوشن 1560 در 720 پیکسل است که با استفاده از فناوری Super AMOLED  و پنل OLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 268 پیکسل را نشان می‌دهد . تراشه‌ی این محصول Exynos 7904  از تراشه‌های 14 نانومتری سامسونگ است که به همراه  4 گیگابایت رم عرضه می‌شود.

ایده برتر پارسیان:

از لحاظ ظاهری گوشی سامسونگ گلکسی A30s با دیگر گوشی های میان رده سری A سامسونگ تفاوت چندانی ندارد. پنل جلویی این گوشی موبایل اندرویدی شامل صفحه نمایش و دوربین سلفی گوشی می شود که به صورت 7 در قسمت بالایی آن قرار گرفته است. همچنین در قسمت پشتی بدنه موبایل Samsung Galaxy A30s دوربین های سه گانه در یک قاب بیضی شکل به صورت عمودی تعبیه شده و در زیر آنها فلش LED دیده می شود.

همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی موبایل دو سیمکارت سامسونگ مدل samsung galaxy a30s 128gb دارای وزن 169 گرم و ابعاد 158.5*74.7*7.8 میلی متر است و به آسانی می توانید آن را با خود حمل کنید. بدنه این گوشی تماماً از پلاستیک ساخته شده و از کیفیت مناسبی برای یک گوشی میان رده برخوردار می باشد. در مجموع با توجه به قیمت گوشی موبایل اندروید سامسونگ گلکسی A30s می توان کیفیت ساخت آن را ایده آل ارزیابی کرد.

  • مجهز به دوربین سه گانه، کارآمد برای عکاسی و فیلمبرداری

یکی از مهم ترین تغییرات گوشی گلکسی A30s نسبت به گوشی گلکسی A30 مجهز بودن به دوربین سه گانه با کیفیت های 25 MP (با لنز واید)، 8 MP (با لنز اولترا واید) و 5 MP (حسگر تشخیص عمق) است. این دوربین ها انتظارات علاقه مندان به عکاسی با موبایل را به خوبی برآورده می کند و عکس هایی با کیفیت هم در روز و هم در شب را به شما ارائه می دهد. از جمله قابلیت های دوربین های گوشی Samsung Galaxy A30s می توان به مجهز بودن آن به فلش LED، قابلیت ثبت عکس به صورت پانوراما، HDR و فیلمبرداری با کیفیت 1080p اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اطلاعات فنی، مشخصات و ویژگی های گوشی سامسونگ گلکسی A30s به سایت ایده برتر مراجعه نمایید. به علاوه در این بخش فضایی برای تبادل نظر در مورد .این محصول نیز وجود دارد تا بتوانید نظرات و سوالات خود را مطرح نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
.

گوشی سامسونگ گلکسی A30s از گوشی های سری A سامسونگ در طراحی ظاهری ایده گرفته است. این گوشی موبایل را می توان نسخه اپدیت شده و به روز گوشی گلکسی A30 دانست. از ویژگی های این گوشی محبوب می توان به مجهز بودن به اندروید 9 و سخت افزار قدرتمند در اجرای برنامه های نیمه سنگین و دوربین کارامد سه گانه اشاره کرد. در ادامه با هم به نقد و بررسی اجمالی از موبایل گلکسی آ 30s در سایت های ایده برتر پارسیان و 19 کالا نگاه می اندازیم.

ایده برتر پارسیان:

از لحاظ ظاهری موبایل Samsung Galaxy A30s با دیگر گوشی های میان رده سری A سامسونگ تفاوت چندانی ندارد. پنل جلویی این گوشی شامل صفحه نمایش و دوربین سلفی گوشی می شود که به صورت 7 در قسمت بالایی آن قرار گرفته است. همچنین در قسمت پشتی بدنه گوشی سامسونگ گلکسی A30s دوربین های سه گانه در یک قاب بیضی شکل به صورت عمودی تعبیه شده و در زیر آنها فلش LED دیده می شود.

همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی سامسونگ مدل Samsung Galaxy A30s دارای وزن 169 گرم و ابعاد 158.5*74.7*7.8 میلی متر است و به آسانی می توانید آن را با خود حمل کنید. بدنه این گوشی تماماً از پلاستیک ساخته شده و از کیفیت مناسبی برای یک گوشی میان رده برخوردار می باشد. در مجموع با توجه به قیمت گوشی موبایل اندرویدی سامسونگ گلکسی A30s می توان کیفیت ساخت آن را ایده آل ارزیابی کرد.

  • مجهز به دوربین سه گانه، کارآمد برای عکاسی و فیلمبرداری

یکی از مهم ترین تغییرات گوشی موبایل گلکسی آ 30s نسبت به گوشی گلکسی A30 مجهز بودن به دوربین سه گانه با کیفیت های 25 MP (با لنز واید)، 8 MP (با لنز اولترا واید) و 5 MP (حسگر تشخیص عمق) است. این دوربین ها انتظارات علاقه مندان به عکاسی با موبایل را به خوبی برآورده می کند و عکس هایی با کیفیت هم در روز و هم در شب را به شما ارائه می دهد. از جمله قابلیت های دوربین های گوشی Samsung Galaxy A30s می توان به مجهز بودن آن به فلش LED، قابلیت ثبت عکس به صورت پانوراما، HDR و فیلمبرداری با کیفیت 1080p اشاره کرد.

دوربین سلفی گوشی سامسونگ گلکسی A30s نیز دارای کیفیت 16 MP بوده و کارایی بالایی در ثبت فیلم و عکس سلفی دارد. با استفاده از این دوربین می توانید به ثبت عکس سلفی با کیفیتی بسیار مناسب بپردازید و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید! ضمن اینکه دوربین سلفی گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s قابلیت فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی را نیز دارد و به خصوص در هنگام تماس های تصویری عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد.

19 کالا:

سخت‌افزار:

علاوه بر دوربین‌ها می‌بایست دید که A30S چه تا‌چه‌اندازه قدرتمند‌تر شده است. تراشه ای که استفاده می‌کند احتمالا همان پردازنده‌ای باشد که در گوشی گلکسی ای ۳۰ هم به کار رفته است. این پردازنده در گوشی‌های متعددی مثل گلکسی ای ۴۰، گلکسی ام ۲۰، گلکسی ای ۳۰ هم مورد استفاده قرار گرفته است. از دو هسته Cortex-A73 با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز تشکیل شده است. پردازنده گرافیکی آن هم Mali-G71 MP2 است. در رابطه با قابلیت‌های ارتباطی هم می‌بایست گفت که این دو گوشی تفاوت چندانی نداشته و مثل قبل از بلوتوث نسخه ۵٫۰، درگاه Type-C 1.0 و رادیو FM پشتیبانی کرده اما فاقد پشتیبانی از پورت مادون قرمز است. samsung galaxy a30s از فناوری NFC پشتیبانی می‌کند.

یکی دیگر از تغییرات چشمگیر دیگر در رابطه با سنسور اثر انگشت مطرح می‌شود. این بار سنسور اثر انگشت روی نمایشگر جای داده شده؛ اما نوع آن با مدلی که در گوشی‌های پرچم‌داری مثل سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و یا سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس قرار داده شده فرق داشته و از نوع اپتیکال است. از نظر نرم افزاری تفاوت چشمگیری نداشته و هر دو از با نسخه ۹٫۰ (Pie) اجرا خواهند شد. 

باتری:

باتری استفاده شده در آنها هم یکی است و از یک باتری قدرتمند ۴۰۰۰ میلی‌آمپری استفاده کرده‌اند. این باتری از شارژ سریع ۱۵ وات هم پشتیبانی می‌کند. این اطلاعاتی است که تا این لحظه از GALAXY A30S منتشر شده است. ۱۹ کالامگ به زودی تجربه کاربری و نمونه عکس‌های دوربین آن را در اختیار شما قرار خواهد داد.

هم اکنون می توانید گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s با ظرفیت 64 گیگابایت در رنگ سفید را با قیمت مناسب و با گارانتی 18 ماهه شرکت حامی از سایت ایده برتر پارسیان ثبت سفارش کنید. و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
.

با خرید شارژر فندکی ماشین و هندزفری بلوتوثی کوتتسی CS51 شما از دو قابلیت به صورت همزمان بهره مند می شوید. چرا که هم می توانید دستگاه های دیجیتالی خود را شارژ کنید و هم این که به تماس های تلفتی خود پاسخ دهید و یا به موسیقی مورد علاقه تان گوش دهید. در این مطلب قصد داریم نکات مهمی که برای خرید هندزفری کوتتسی Coteetci CS51 باید به انها توجه شود را از سایت های ایده برتر پارسیان و دینگولند گردآوری کنیم و به شما معرفی کنیم پس تا انتهای متن همراه ما باشید.

دینگولند:

کمپانی کوتتسی با ساخت محصولی نوین به نام CS51 این امکان را برای کاربر به وجود آورده تا بتواند به راحتی با خرید یک محصول هم از هندزفری و هم از شارژر فندکی استفاده بکند.این شارژر فندکی دارای یک هندزفری تک گوش برای گوش راست بوده که به راحتی از طریق بلوتوث 4.2 به گوشی شما متصل می شود و بعد از آن می توانید مکالمه ای شفاف و بدون نویز را تجربه بکنید و موسیقی مورد علاقه خود را با کیفیت بالا گوش بکنید. این هندزفری دارای یک باتری داخلی بوده که در مدت زمان 40 دقیقه به شارژ کامل خود رسیده و بعد از آن قادر است به مدت زمان 3 تا 4 ساعت برای مکالمه و موسیقی به همراه شما باشد.شارژر فندکی کوتتسی CS5185 دارای یک پورت USB بوده که قادر است گوشی موبایل شما را با شدت جریان و ولتاژ 5V-2.4A شارژ بکند. ابعاد این شارژر فندکی 18.5*17.2*43.5 میلی متر بوده و وزنی معادل 21 گرم دارد که باعث شده تا هیچگونه فضایی از اتومبیل شما را اشغال نکند. بر روی بدنه هندزفری این محصول یک کلید لمسی قرار دارد که می توانید از طریق آن مدیریت پخش و تماس ها را به راحتی انجام دهید.

ایده برتر پارسیان:

شارژر فندکی کوتتسی Coteetci CS51 با درگاه فندک انواع ماشین های سواری سازگار است و جریان برق تولید شده توسط باتری خودرو را به جریان برق مورد نیاز برای شارژ دستگاه های دیجیتال (با ولتاژ 5 ولت) تبدیل می کند. این شارژر فندکی ماشین دارای یک پورت خروجی از نوع USB است که شدت جریان آن برابر با 2.4 آمپر می باشد. از این جهت می توان از سرعت شارژدهی این محصول به خصوص در هنگام شارژ گوشی اطمینان کامل داشت! همچنین شما می توانید از شارژر فندکی کوتتسی CS51 علاوه بر شارژ گوشی، برای شارژ تبلت، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دستگاه های دارای پورت USB نیز استفاده کرد.

شما می توانید با استفاده از یک کابل MicroUSB از شارژر فندکی Coteetci CS51 برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی و با استفاده از یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ گوشی آیفون و آیپد بهره ببرید. بنابراین محدودیتی در استفاده از این شارژر فندکی نخواهید داشت

  • مجهز به یک هندزفری بلوتوثی خوش ساخت!

هندزفری کوتتسی Coteetci CS51 به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز است و به آسانی به انواع گوشی های موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های بلوتوث متصل می شود. این هندزفری دارای یک سرگوشی است که برای قرار گرفتن در گوش سمت راست طراحی شده است. نکته قابل توجه در رابطه با هندزفری کوتتسی CS51 توانایی بالای آن در برقراری اتصال بلوتوثی است؛ به طوری که در طول مدت استفاده از آن با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه نخواهید شد.

  • یک مکالمه با کیفیت و بدون نویز را تجربه کنید!

میکروفون به کار رفته در هندزفری Coteetci CS51 مقاومت بالایی در برابر نویزها و سروصداهای اضافی محیط دارد و صدای شما را به شکلی شفاف و واضح به طرف مقابل مکالمه منتقل می کند. همچنین این هندزفری بلوتوث در هنگام پخش موسیقی نیز کارایی بالایی دارد و صدای ارائه شده توسط آن از قدرت و وضوح قابل توجهی بهره می برد. بر روی بدنه هندزفری بلوتوثی کوتتسی مدل Coteetci CS51 یک کلید لمسی تعبیه شده که برای مدیریت تماس های دریافتی و تنظیم میزان صدا مورد استفاده قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات تخصصی و کامل تر می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. این وب سایت اینترنتی با ارائه توضیحات کامل در خصوص این شارژر فندکی شرکت کوتتسی شما را در انتخاب و خرید محصول مورد نظر راهنمایی خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
.

اگر قصد خرید ویدئور پروژکتور برای هوشمند سازی مدارس را دارید و یا اینکه قصد دارید جلسه کاری یا کنفرانس مهمی را برگزار کنید و به دنبال یک محصول کارامد برای ارائه گزارش خود به صورت متون، نمودارها و اسلایدهای پاورپوینت هستید، ما به شما دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW530L را پیشنهاد می دهیم. قصد داریم در این پست به معرفی دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW530L بپردازیم در ادامه این معرفی با نقد و بررسی سایت های معتبر ایده برتر پارسیان همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • ک ویدئو پروژکتور لیزری با کیفیت!

همان طور که اشاره شد ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW530L در دسته ویدئو پروژکتورهای لیزری جای دارد و از فناوری های 3LCD و SOLID SHINE Laser برای نمایش تصاویر بهره می برد. فناوری SOLID SHINE یکی از تکنولوژی های جدید و پیشرو در زمینه نمایش تصاویر به صورت لیزری است که باعث شفاف تر شدن و طبیعی تر شدن رنگ ها می شود. از این جهت با استفاده از ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-MW530L می توانید به تصاویری شاداب و سرزنده دست پیدا کنید! همچنین رزولوشن این دستگاه ویدئو پروژکتور برابر با 1280 x 800 پیکسل است و تصاویر به نمایش درآمده با آن از وضوح و کیفیت قابل توجهی برخوردارند.

  • امکان استفاده از لنزهای مختلف متناسب با نیاز شما!

دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW530L در حالت اولیه بدون لنز ارائه می شود و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید متناسب با نیازتان از لنزهای مختلف پاناسونیک در آن استفاده کنید. این ویژگی باعث افزایش کارایی این ویدیو پروژکتور در محیط ها و مکان های متفاوت می شود. بنابراین ویژگی هایی مانند میزان زوم و جابجایی لنز، نسبت پرتاب، امکان تصحیح زاویه تصویر و فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش به لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت. در حالت کلی این ویدئو پروجکشن قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ است و می توان از آن در سالن های نسبتاً بزرگ و فضاهای کوچک به راحتی بهره برد. برای خرید لنزهای سازگار با ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW530L با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • نمایش تصاویر با بالاترین میزان کنتراست!

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-MW530L نسبت کنتراست 3000000:1 آن است که باعث شده تا این محصول به یکی از بهترین ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار از این لحاظ تبدیل شود. این میزان کنتراست سبب می شود تا سایه روشن ها و جزئیات موجود در قسمت های تاریکِ تصاویر نیز با دارای بالاترین وضوح باشند. همچنین متون، نمودارها، جداول و اسلایدهای پاورپوینت توسط این ویدئو پروژکتور مناسب مراکز آموزشی و اداری به شکلی کاملاً خوانا و با کیفیت به نمایش درمی آیند.

از لحاظ شدت روشنایی هم دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW530L در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و حتی در مکان های روشن و پُر نور هم از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود. شدت روشنایی ویدئو پروژکتور برابر با 5500 لومن است که میزان کاملاً قابل قبولی به نظر می رسد. با توجه به این میزان روشنایی می توان قیمت ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-MW530L را مناسب ارزیابی کرد.

امیدواریم در این راهنما توانسته باشیم به سوالات شما درباره ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MW530L پاسخ دهیم و همچنین شما نیز بتوانید مناسب ترین دیتا ویدئو پروژکتور را مناسب با بودجه و نیاز های خود انتخاب کنید. در نهایت می توانید برای خرید دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک به سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
.

خرید گوشی های پرچم دار و بالا رده برای انجام کاربری های معمولی مانند سر زدن به شبکه های اجتماعی، گوش دادن به موسیقی، وب گردی، برقراری تماس چندان معقول به نظر نمی رسد. به همین منظور شرکت های سامسونگ اقدام به طراحی و تولید گوشی های میان رده از جمله گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s کرده است .این گوشی موبایل اندرویدی هم توانایی بالا در اجرای برنامه نیمه سنگین دارد و هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. اگر دیدگاه جامعی در خصوص گوشی سامسونگ گلکسی A30s ندارید، این بلاگ می تواند به شما کمک کند. پس برای اطلاعات بیشتر با نقد و بررسی 19 کالا و ایده برتر پارسیان با ما باشید.

19 کالا:

طراحی:

زبان طراحی همان است که در گلکسی ام ۳۰ نیز مورد استفاده قرار گرفته؛ اما سامسونگ همانند ای ۵۰ اس پرداخت متفاوت با نسخه قبلی را بکار گرفته است. در واقع سامسونگ خواسته که جلوه زیبا‌تری را به این مدل خود بدهد. ماژول دوربین سه‌گانه بوده و به صورت عمودی در قسمت سمت چپ پنل عقب جایی داده شده در حالی که فلش در زیر آن واقع شده است. یکی دیگر از تفاوت‌های عمده گلکسی ای ۳۰ اس، با گلکسی ای ۳۰ برخورداری از سنسور اثر انگشت روی نمایشگر است از این رو در پنل عقب شما تنها شاهد لوگو سامسونگ خواهید بود. در اندازه این دو نیز تفاوت قابل ملاحظه‌ای دیده نمی‌شود اما وزن آنها متفاوت بوده که خیلی چشم‌گیر نیست.

نمایشگر:

نمایشگر آنها هم تغییری نداشته و هر دو از یک پنل ۶٫۴ اینچی از نوع Super AMOLED بهره برده‌اند؛ اما با کمال تعجب دیده می‌شود که به جای کیفیت تصویر full HD+ موجود در گلکسی ای ۳۰، این گوشی جدید سامسونگ کیفیت تصویر HD+ را ارائه داده؛ اما از نظر طراحی می‌توان گفت تفاوت قابل‌توجهی پیدا نکرده است.

دوربین‌ها: 

دوربین‌ها همواره یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های یک گوشی موبایل به حساب می‌آیند. از این رو شرکت سامسونگ هم به دنبال استقبال مشتریان و بازخوردی که از آنها گرفته، قصد دارد که در هر یکی از گوشی‌های سری ای یک ویژگی را ارتقاء دهد. A30S هم از این قاعده مستثنی نیست و نسبت به نسخه قبلی ارتقاء قابل توجهی پیدا کرده است. در گوشی ای ۳۰ دوربین دوگانه بکار گرفته شده بود در حالی که این نسخه به دوربین سه گانه مجهز شده است. لنز اصلی آن 25 مگاپیکسلی است که با یک لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور ثبت عمق 5 مگاپیکسلی همراه شده است. دوربین سلفی آن هم 16 مگاپیکسلی است.

ایده برتر پارسیان:

  • طراحی بدون حاشیه صفحه نمایش

یکی از مشخصاتی که در همان نگاه اول به گوشی دو سیمکارته گوشی موبایل گلکسی آ 30s توجه شما را به خود جلب می کند، صفحه نمایش 6.4 اینچی و بدون حاشیه آن است. این صفحه نمایش حدود 84.9 درصد از پنل جلویی گوشی را دربرگرفته و میزان حاشیه ها در اطراف آن بسیار کم می باشد. این نوع طراحی باعث می شود تا در هنگام کار با این گوشی موبایل حس استفاده از یک گوشی بالارده به شما دست دهد!

در رابطه با مشخصات فنی صفحه نمایش گوشی گلکسی A30s نیز باید به این نکات اشاره کنیم که این صفحه نمایش از نوع سوپر امولد بوده و توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارد. همچنین این صفحه نمایش دارای رزولوشن 720 * 1560 پیکسل است و تراکم 268 پیکسل بر اینچ را ارائه می دهد. با توجه به این مشخصات می توان گفت که صفحه نمایش موبایل Samsung Galaxy A30s برای مصارف روزمره و کاربری عادی کاملاً مناسب است، اما نباید از آن انتظار نمایش فیلم و عکس با بالاترین کیفیت را داشت.

  • لذت کار با اندروید نسخه 9.0

گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s با ظرفیت 32 گیگابایت در رنگ سبز در حالت پیش فرض دارای اندروید نسخه 9.0 است. در واقع شما می توانید با صرف هزینه برای خرید یک گوشی میان رده، از امکانات یکی از نسخه های جدید اندروید بهره مند شوید. البته لازم به ذکر است که امکان ارتقای سیستم عامل به اندروید 10 برای گوشی سامسونگ گلکسی A30s در نظر گرفته نشده است.

  • توانایی اجرای برنامه ها و بازی های نیمه سنگین

از لحاظ سخت افزاری گوشی سامسونگ گلکسی A30s را می توان در میان گوشی های میان رده یک گوشی کارآمد دانست. به طوری که در اجرای برنامه ها و بازی های نیمه سنگین با آن هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت و می توانید از عملکرد سریع و روان گوشی در کار با سیستم عامل اندروید بهره مند شوید. همچنین گوشی گلکسی A30s در استفاده های معمولی از گوشی مانند سر زدن به شبکه های اجتماعی، گوش دادن به موسیقی، وب گردی، برقراری تماس و... نیز عملکردی عالی از خود نشان می دهد.

برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با نحوه خرید گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s با قیمت مناسب به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا از با کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر تماس بگیرید. همچنین امکان خرید این گوشی موبایل از طریق سایت ایده برتر و تحویل گرفتن آن در درب منزل نیز برای شما مهیا است.



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
.

اگر شما نیز قصد پرداخت هزینه سنگین برای خرید گوشی های قدرتمند و رده بالای سامسونگ را ندارید ما به شما گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s را پیشنهاد می دهیم. این گوشی موبایل اندرویدی در رنگ های متنوع مشکی، سفید، سبز و بنفش طراحی و روانه بازار شده است. در ادامه متن به معرفی ویژگی های گوشی سامسونگ گلکسی A30s در رنگ بنفش می پردازیم و قابلیت های متنوع آن را بررسی می کنیم با نقد این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه باشید.

دیجی کالا:

سامسونگ سال 2019 را با متنوع کردن هرچند بیشتر سری گوشی‌های A خود آغاز کرد. این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن صفحه‌نمایش بسیار با کیفیت AMOLED و دوربین‌هایی با امکانات بالا شهرت دارند. گوشی موبایل Galaxy A30s با صفحه‌نمایش سوپر آمولد طراحی  شده است و ظاهر هم زیبایی دارد. سامسونگ تلاش کرده است حاشیه را در این تولید جدید خود تا حد امکان کم کند. این گوشی قاب پشتی از جنس پلاستیک دارد و قاب جلویی آن را شیشه پوشانده که البته جلوه‌ی زیبایی به گوشی داده است. این محصول سامسونگ با جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید (Pie) روانه بازار شده است تا از هر نظر گوشی مدرن به‌حساب بیاید. صفحه‌نمایش استفاده‌شده در این گوشی 6.4 اینچ با رزولوشن 1560 در 720 پیکسل است که با استفاده از فناوری Super AMOLED  و پنل OLED تصاویر شفاف و بی‌نظیری را به نمایش می‌گذارد. این صفحه‌نمایش در هر اینچ 268 پیکسل را نشان می‌دهد . تراشه‌ی این محصول Exynos 7904  از تراشه‌های 14 نانومتری سامسونگ است که به همراه  3 گیگابایت رم عرضه می‌شود. این تراشه برای بازکردن چندین برنامه به صورت هم‌زمان و تماشای ویدئو کاملاً مناسب است و کم نمی‌آورد. تراشه‌ی گرافیکی Mali-G71 MP2 هم برای پخش ویدئو و بازی در این محصول درنظر گرفته شده است. این گوشی در دو ظرفیت 64 و 32 گیگابایتی عرضه شده است و با استفاده از یک کارت حافظه‌ی جانبی قادر خواهید بود حافظه داخلی را تا یک ترابایت دیگر هم افزایش دهید. دوربین اصلی  A30s سنسور 25 مگاپیکسلی دارد و فلش LED برخوردار است. سنسور 8 مگاپیکسلی دیگر  از نوع فوق عریض (Ultrawide) هم در کنار این دوربین اصلی مجموعه دوربین‌های قاب پشتی A30s را تشکیل داده‌اند.

ایده برتر پارسیان:

از لحاظ ظاهری موبایل Samsung Galaxy A30s با دیگر گوشی های میان رده سری A سامسونگ تفاوت چندانی ندارد. پنل جلویی این گوشی موبایل اندرویدی شامل صفحه نمایش و دوربین سلفی گوشی می شود که به صورت 7 در قسمت بالایی آن قرار گرفته است. همچنین در قسمت پشتی بدنه گوشی سامسونگ گلکسی A30s دوربین های سه گانه در یک قاب بیضی شکل به صورت عمودی تعبیه شده و در زیر آنها فلش LED دیده می شود.

همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که گوشی موبایل اندرویدی سامسونگ مدل Samsung Galaxy A30s 32g دارای وزن 169 گرم و ابعاد 158.5 * 74.7 * 7.8 میلی متر است و به آسانی می توانید آن را با خود حمل کنید. بدنه این گوشی تماماً از پلاستیک ساخته شده و از کیفیت مناسبی برای یک گوشی میان رده برخوردار می باشد. در مجموع با توجه به قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A30s می توان کیفیت ساخت آن را ایده آل ارزیابی کرد.

  • مجهز به دوربین سه گانه، کارآمد برای عکاسی و فیلمبرداری

یکی از مهم ترین تغییرات گوشی موبایل گلکسی آ 30s نسبت به گوشی سامسونگ گلکسی A30 مجهز بودن به دوربین سه گانه با کیفیت های 25 MP (با لنز واید)، 8 MP (با لنز اولترا واید) و 5 MP (حسگر تشخیص عمق) است. این دوربین ها انتظارات علاقه مندان به عکاسی با موبایل را به خوبی برآورده می کند و عکس هایی با کیفیت هم در روز و هم در شب را به شما ارائه می دهد. از جمله قابلیت های دوربین های گوشی سامسونگ گلکسی A30s می توان به مجهز بودن آن به فلش LED، قابلیت ثبت عکس به صورت پانوراما، HDR و فیلمبرداری با کیفیت 1080p اشاره کرد

دوربین سلفی گوشی موبایل سامسونگSamsung Galaxy A30s  نیز دارای کیفیت 16 MP بوده و کارایی بالایی در ثبت فیلم و عکس سلفی دارد. با استفاده از این دوربین می توانید به ثبت عکس سلفی با کیفیتی بسیار مناسب بپردازید و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید! ضمن اینکه دوربین سلفی گوشی Samsung Galaxy A30 قابلیت فیلمبرداری با کیفیت فول اچ دی را نیز دارد و به خصوص در هنگام تماس های تصویری عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد.

  • طراحی بدون حاشیه صفحه نمایش

یکی از مشخصاتی که در همان نگاه اول به گوشی دو سیمکارته گوشی موبایل گلکسی آ 30s توجه شما را به خود جلب می کند، صفحه نمایش 6.4 اینچی و بدون حاشیه آن است. این صفحه نمایش حدود 84.9 درصد از پنل جلویی گوشی را دربرگرفته و میزان حاشیه ها در اطراف آن بسیار کم می باشد. این نوع طراحی باعث می شود تا در هنگام کار با این گوشی موبایل حس استفاده از یک گوشی بالارده به شما دست دهد!

در پایان قابل ذکر است که اگر به دنبال یه راهنمای جامع از گوشی موبایل سامسونگ Samsung Galaxy A30s با ظرفیت 32 گیگابایت هستید تا بتوانید این محصول را نقد و بررسی کنید، یکی از موادی که خیلی خوب در این زمینه به شما کمک خواهد کرد نظرات کاربرانی است که از گوشی موبایل گلکسی آ 30s استفاده کرده اند، شما می توانید با مراجعه به بخش (نظرات کاربران) سایت دیجی کالا، از دیدگاه های کاربران این محصول مطلع شوید.



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
.

نقش یک دیتا ویدئو پروژکتور با کیفیت در ارائه یک کنفرانس و یا آموزش بسیار پر رنگ می باشد، اگر ویدئو پروژکتور منتخب شما کیفیت خوبی نداشته باشد، قطعا شما نیز عملکرد خوبی در ارائه گزارش و انتقال مفاهیم نخواهید داشت. ما در اینجا سعی بر این داریم که دیتا پروژکتور PT-MW530L که یک دیتا پروژکتور کارامد و خوش ساخت برای مصارف اموزشی، جلسات اداری است به شما معرفی کنیم. در ادامه به کمک نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان به بررسی نکاتی در خصوص این دستگاه پرداختیم پس تا انتهای متن با همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • یک ویدئو پروژکتور لیزری با کیفیت!

همان طور که اشاره شد ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW530L در دسته ویدئو پروژکتورهای لیزری جای دارد و از فناوری های 3LCD و SOLID SHINE Laser برای نمایش تصاویر بهره می برد. فناوری SOLID SHINE یکی از تکنولوژی های جدید و پیشرو در زمینه نمایش تصاویر به صورت لیزری است که باعث شفاف تر شدن و طبیعی تر شدن رنگ ها می شود. از این جهت با استفاده از ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-MW530L می توانید به تصاویری شاداب و سرزنده دست پیدا کنید! همچنین رزولوشن این دستگاه ویدئو پروژکتور برابر با 1280 x 800 پیکسل است و تصاویر به نمایش درآمده با آن از وضوح و کیفیت قابل توجهی برخوردارند.

  • امکان استفاده از لنزهای مختلف متناسب با نیاز شما!

دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW530L در حالت اولیه بدون لنز ارائه می شود و این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید متناسب با نیازتان از لنزهای مختلف پاناسونیک در آن استفاده کنید. این ویژگی باعث افزایش کارایی این ویدیو پروژکتور در محیط ها و مکان های متفاوت می شود. بنابراین ویژگی هایی مانند میزان زوم و جابجایی لنز، نسبت پرتاب، امکان تصحیح زاویه تصویر و فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش به لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت. در حالت کلی این ویدئو پروجکشن قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ است و می توان از آن در سالن های نسبتاً بزرگ و فضاهای کوچک به راحتی بهره برد. برای خرید لنزهای سازگار با ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW530L با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • نمایش تصاویر با بالاترین میزان کنتراست!

یکی از ویژگی های منحصر به فرد ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-MW530L نسبت کنتراست 3000000:1 آن است که باعث شده تا این محصول به یکی از بهترین ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار از این لحاظ تبدیل شود. این میزان کنتراست سبب می شود تا سایه روشن ها و جزئیات موجود در قسمت های تاریکِ تصاویر نیز با دارای بالاترین وضوح باشند. همچنین متون، نمودارها، جداول و اسلایدهای پاورپوینت توسط این ویدئو پروژکتور مناسب مراکز آموزشی و اداری به شکلی کاملاً خوانا و با کیفیت به نمایش درمی آیند.

از لحاظ شدت روشنایی هم دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW530L در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد و حتی در مکان های روشن و پُر نور هم از وضوح تصاویر آن کاسته نمی شود. شدت روشنایی ویدئو پروژکتور برابر با 5500 لومن است که میزان کاملاً قابل قبولی به نظر می رسد. با توجه به این میزان روشنایی می توان قیمت ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-MW530L را مناسب ارزیابی کرد.

  • اتصال آسان به سایر دستگاه ها از طریق پورت های ارتباطی به روز

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MW530L پورت های ارتباطی آن شامل دو پورت ورودی HDMI، دو ورودی RGB، دو ورودی ریموت (برای کنترل از راه دور)، LAN (برای اتصال به شبکه)، ورودی ویدئو، خروجی مانیتور، ورودی سریال و ورودی و خروجی صدا تعبیه شده است. از طریق این پورت ها به آسانی می توانید دیتا ویدئو پروژکتور را به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، دستگاه پخش ویدئو، تلویزیون، مانیتور و... متصل کرد. علاوه بر این ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW530L دارای پورت USB نیز هست و می توان فلش مموری را به صورت مستقیم به آن متصل کرد.

نکته اخر این است که نمونه‌های متعددی از دیتا ویدئو پروژکتور های شرکت پاناسونیک در فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان معرفی شده است. تنها کافیست به صفحه محصولات تجهیزات اموزشی در سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و تنها با زدن چند کلیک با مشخصات فنی و ویژگی هر دیتا ویدئو پروژکتور آشنا شوید و سپس متناسب با نیاز و بودجه خود اقدام به خرید کنید.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
.

دستگاه کپی رومیزی شارپ BP-20C25 امکان چاپ رنگی بر روی برگه های A3 و A4 را برای شما فراهم می کند. این دستگاه کپی یک گزینه ایده ال برای مصارف اداری می باشد. در ادامه به تشریح قابلیت های این دستگاه کپی، پرداخته می شود. همراه ما باشید تا نقد و و بررسی این محصول شرکت شارپ را از دیدگاه سایت ایده برتر پارسیان با هم مرور کنیم.

ایده برتر پارسیان:

  • یک دستگاه کپی رومیزی ایده آل برای مصارف اداری!

دستگاه کپی رومیزی شارپ BP-20C25 برای گرم و آماده به کار شدن به 29 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن اولین کپی رنگی را در عرض 11.5 ثانیه و اولین کپی سیاه و سفید را در عرض 8 ثانیه ارائه می دهد. همچنین سرعت کپی و پرینت دستگاه کپی شارپ BP-20C25 برابر با 25 برگ در دقیقه در هنگام کپی بر روی برگه A4 و 14 برگ در دقیقه در هنگام کپی بر روی برگه A3 است که برای مصارف اداری کاملاً مناسب به نظر می رسد. البته بهتر است تا به منظور افزایش طول عمر این دستگاه کپی رنگی از آن برای مصارف سنگین و انجام کپی های متوالی در تعداد زیاد استفاده نشود. در رابطه با کیفیت دستگاه کپی شارپ مدل Sharp BP-20C25 نیز باید گفت که این دستگاه دارای رزولوشن 600*600 dpi است و موارد کپی و پرینت شده با آن از وضوح و میزان خوانایی قابل قبولی برخوردارند.

  • مجهز به اسکنر و قابلیت تهیه اسکن رنگی از اسناد

در صورت نیاز به تهیه اسکن از اسناد نیز می توانید بر روی دستگاه کپی اداری شارپ BP-20C25 حساب باز کنید. این دستگاه کپی چند کاره به یک اسکنر متصل به منبع تغذیه خودکار با ظرفیت 100 برگ مجهز بوده و قادر به تهیه اسکن سیاه و سفید و رنگی با سرعت 37 تصویر در دقیقه می باشد. همچنین اسکنر به کار رفته در دستگاه کپی Sharp BP-20C25  دارای رزولوشن 600 dpi است و کیفیت قابل قبولی در انجام اسکن را به شما ارائه می دهد. از جمله قابلیت های این اسکنر می توان به ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های TIFF، PDF و JPEG و ارسال آنها به اکانت ایمیل، فولدر موجود در شبکه یا کامپیوتر رومیزی، سرور FTP و حافظه های USB اشاره کرد.

  • چاپ ماندگار از طریق تونر کارتریج های با کیفیت

در دستگاه کپی شارپ Sharp BP-20C25 یک تونر کارتریج مشکی از مدل BP-GT20BA (با ظرفیت چاپ 18000 برگ) و سه تونر کارتریج رنگی از مدل های BP-GT20CA، BP-GT20MA و BP-GT20YA (هر یک با ظرفیت چاپ 10000 برگ) قابل استفاده می باشد. این تونر کارتریج ها از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردارند و موارد کپی و پرینت شده با آنها از ماندگاری بالایی بهره می برند. چنانچه قصد خرید تونر دستگاه کپی را با بهترین قیمت دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • پشتیبانی از سینی های اختیاری به منظور افزایش گنجایش کاغذ

در حالت استاندارد دستگاه کپی چند کاره شارپ BP-20C25 دارای یک سینی 250 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و به صورت رومیزی مورد استفاده قرار می گیرد. اما اگر به تعداد کاغذهای بیشتری نیاز دارید، می توانید از سه سینی 500 برگی دیگر نیز در این دستگاه کپی رنگی حرفه ای استفاده کرده و ظرفیت کلی کاغذ آن را به 1850 برگ ارتقا دهید. در این حالت دستگاه فتوکپی شارپ BP-20C25 به صورت ایستاده قابل استفاده است و می توانید برای آن پایه نیز تهیه کنید. توجه داشته باشید که استفاده از سینی های اختیاری و پایه بر روی قیمت آن مؤثر است.

مطالب ارائه شده در این بلاگ تنها بخشی از ویژگی ها و قابلیت های دستگاه کپی شارپ Sharp BP-20C25 می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این دستگاه کپی به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و یا از راهنمایی کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید به همین منظور به شماره مدرج در سایت تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 21 ارديبهشت 1399
.

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EW550L هر آنچه را که شما از یک ویدئو پروژکتور با کیفیت نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد! از ویژگی های این دیتا پروژکتور می توان به شدت روشنایی مطلوب، هزینه نگهداری کم و پورت های ارتباطی به روز اشاره کرد. قصد داریم در این پست به بررسی کاربردی یتا پروژکتور Panasonic PT-EW550L بپردازیم در ادامه این معرفی با نقد و بررسی سایت های معتبر ایده برتر پارسیان همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • یک ویدئو پروژکتور WXGA کارآمد!

دستگاه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550L از نوع 3LCD است و توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به شکلی طبیعی و زنده دارد. این دیتا ویدئو پروژکتور دارای رزولوشن 1280*800 پیکسل است و تصاویر به نمایش درآمده با آن از وضوح و کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور آموزشی Panasonic PT-EW550L می توان کیفیت تصاویر آن را کاملاً مناسب دانست و بهترین ویدئو پروژکتور برای مدرسه و کلاس درس ارزیابی کرد.

نکته قابل ذکر دیگر در این رابطه نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EW550L است که برابر با 2000:1 است. با توجه به این میزان کنتراست می توان عملکرد این ویدئو پروژکتور را در نمایش سایه روشن ها و جزئیات موجود در نواحی تاریک تصاویر معمولی دانست.

  • دارای شدت روشنایی بسیار مطلوب

به طور کلی شدت روشنایی ویدئو پروژکتور یکی از مشخصه های مهم آن است که باید مورد توجه قرار گیرد. هر چه میزان روشنایی پروژکتور شما بالاتر باشد، تصاویر به نمایش درآمده با آن شفاف تر و واضح تر خواهند بود. ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550L دارای شدت روشنایی 5000 لومن است و تصاویری روشن و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد. از این جهت می توانید از این ویدئو پروژکتور اداری بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، حتی در محیط های روشن و پرنور نیز استفاده کنید.

  • هزینه های نگهداری پایین

لامپ به کار رفته در دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW550L دارای توان 320 وات است. این لامپ در حالت استفاده عادی از دستگاه تا 4000 ساعت و در حالت استفاده اقتصادی (اکو) از آن تا 5000 ساعت نیازی به تعویض نخواهد داشت. پس با خرید دستگاه ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EW550L برای مدتی نسبتاً طولانی از صرف هزینه های اضافی بابت تعویض لامپ و سرویس دستگاه بی نیاز خواهید بود. ضمن اینکه طول عمر فیلتر هوای این دیتا پروژکتور کلاسی برابر با 15000 ساعت می باشد.

مطالب ارائه شده در این بلاگ تنها بخشی از قابلیت ها و کارایی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EW550L می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.

دستگاه ضبط صدا مدل PV4 یکی از محصولات کارآمد و با کیفیت شرکت لندر می باشد که برای خبرنگاران، دانشجویان و وکلا مناسب می باشد. این ویس رکوردر دارای ظرفیت 8 گیگابایتی است و فضای کافی برای ذخیره سازی انواع فایل های صوتی در اختیار شما قرار می دهد. لازم به ذکر است که  برخی نکات کلی و اجمالی که در رابطه با ضبط صدای حرفه ای لندر PV4 باید مد نظر داشته باشید را از سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا جمع آوری کرده ایم پس آنها را با هم مرور خواهیم کرد تا انتهای متن همراه باشید.

دیجی کالا:

  • ابعاد
    19.3 × 114.1 × 38.3 میلی متر
  • وزن
    74 گرم

حافظه

  • ظرفیت حافظه داخلی
    8 گیگابایت
  • نوع کارت حافظه قابل اتصال
    Micro SD

صفحه نمایش

  • صفحه نمایش
    دارد
  • سایز صفحه نمایش
    1.4 اینچ
  • مشخصات صفحه نمایش
    LCD
  • صفحه نمایش لمسی
    ندارد

ایده برتر پارسیان:

  • دارای صفحه نمایش رنگی همراه با منوی فارسی

کار با ویس رکوردر لندر PV4 حتی برای کاربران تازه کار نیز بسیار راحت خواهد بود! چرا که این دستگاه ضبط صدا دارای صفحه نمایش رنگی است و از منوی فارسی پشتیبانی می کند. بر روی نمایشگر دستگاه ضبط کننده صدا لندر PV4 اطلاعاتی مانند مدت زمان سپری شده از ضبط یا پخش صدا، نام و تاریخ ایجاد فایل در حال پخش، کیفیت و فرمت فایل در حال ضبط، میزان شارژ باتری و... قابل نمایش می باشد. همچنین بر روی پنل جلویی این دستگاه ضبط صدا با کیفیت عالی دکمه های کنترلی دستگاه، شامل دکمه های آغاز و توقف ضبط، تنظیم میزان صدا و دکمه شنود صدای محیط تعبیه شده است. بنابراین با استفاده از ویس رکوردر Lander PV4 به آسانی قادر به اعمال و مشاهده تنظیمات در موقع ضبط یا پخش صدا از طریق نمایشگر و دکمه های کنترلی آن خواهید بود.

  • ویس رکوردرتان را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید!

با توجه به اینکه دستگاه ضبط صدای محیط لندر PV4 دارای ابعاد 19.3*114.1*38.3 میلی متر و وزن 74 گرم است، برای حمل و جابجایی آن کار بسیار آسانی خواهید داشت! از این جهت می توانید این رکوردر صدا را در کیف، کوله پشتی یا حتی در جیب خود گذاشته و از آن در موقعیت ها و مکان های مختلف استفاده کنید. ضبط کننده صدای خبرنگاری لندر PV4 دارای کیفیت ساخت بسیار مطلوبی نیز هست و در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه، خراشیدگی یا رها شدن از دست و برخورد با زمین مقاومت قابل قبولی دارد.

  • قابلیت ضبط صدا با کیفیتی عالی!

ضبط کننده صدای دانشجویی لندر مدل Lander PV4 به میکروفون استریو مجهز است که امکان ضبط صدا با فرمت MP3 با نرخ 320 kbps و با فرمت WAVE با نرخ 1536 kbps را فراهم می آورد. این میکروفون از قابلیت های زوم، تنظیم میزان حساسیت و حذف نویزهای محیطی برخوردار بوده و حتی در محیط های شلوغ و دارای همهمه نیز صدا را به شکلی شفاف و واضح ضبط می کند. همچنین شما می توانید حالت ضبط صدای دستگاه را از میان حالت های مصاحبه، کنفرانس، حالت سالن و فضای باز انتخاب کنید تا صدا با بالاترین کیفیت متناسب با محلی که در آن قرار دارید، ضبط شود.

با توجه به توضیحات ارائه شده توصیه می شود که در رابطه با دستگاه ضبط صدای دیجیتالی لندر PV4 حتما با کارشناسان سایت ایده برتر مشورت نمایید. کارشناسان مجرب ایده برتر پارسیان همواره آماده پاسخگویی و مشاوره به شما می باشند. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تماس مندرج در سایت تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.

پاوربانک Remax RPP-104 از ظرفیت بالا و عملکرد عالی در شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال برخوردار است. این پاوربانک از قابلیت شارژ همزمان چهار دستگاه بهره می برد و برای 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند مناسب می باشد، بنابراین پاوربانک ریمکس Remax RPP-104 با ویژگی هایی مانند مجهز بودن به پورت تایپ سی و نمایش میزان شارژ از طریق نمایشگر یکی از پاور بانک های قدرتمند در بازار است. اگر قصد خرید پاور بانک ریمکس Remax RPP-104 دارید ولی نمی دانید چه فاکتور های برای خرید باید مد نظر داشته باشید با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید.

دیجی کالا:

ابعاد
156*104*16 میلی‌متر
کلاس وزنی
معمولی|200 تا 400 گرم
وزن
380 گرم
محدوده ظرفیت
بیشتر از 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
ظرفیت اسمی
20000 میلی‌آمپر ساعت
ولتاژ ورودی
5.0 ولت
ولتاژ خروجی
5.0 ولت

ایده برتر پارسیان:

  • ظرفیت ایده آل برای شارژدهی به انواع دستگاه های دیجیتال

ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی پاوربانک Remax RPP-104  برای 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. بنابراین با یک بار شارژ کردن این پاوربانک با ظرفیت بالا، می توانید از آن برای چندین بار شارژ کردن گوشی بهره برده و برای مدتی طولانی نیازی به شارژ دوباره پاوربانک پیدا نکنید! البته توجه داشته باشید که با توجه به ظرفیت باتری گوشی شما، ممکن است این تعداد دفعات شارژ ذکر شده کمتر یا بیشتر از این مقادیر شود. در حالت کلی از پاوربانک ریمکس 20000 هزار میلی آمپر برای شارژ انواع گوشی های هوشمند، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه هایی از این قبیل می توان استفاده کرد.

  • دارای قابلیت شارژدهی به چهار دستگاه مختلف به صورت هم زمان!

یکی از ویژگی هایی که بر روی قیمت پاور بانک ریمکس RPP-104 نیز مؤثر بوده و سبب تمایز آن با دیگر پاوربانک های موجود در بازار شده، مجهز بودن آن به چهار پورت خروجی USB است. از طریق این پورت ها قادر خواهید تا چهار دستگاه مختلف را به صورت هم زمان به آن متصل کنید و دیگر نیازی به شارژ نوبتی دستگاه های مورد نظرتان نخواهید داشت. نکته قابل ذکر دیگر در رابطه با این پاوربانک گوشی موبایل پشتیبانی آن از فناوری فست شارژ است که باعث شارژ شدن گوشی شما با سرعتی بسیار مطلوب می شود. شدت جریان خروجی این پاوربانک فست شارژ در مجموع برابر با 4.8 آمپر است که به خصوص برای شارژ موبایل کاملاً مناسب دانست. توجه داشته باشید که برای بهره بردن از قابلیت فست شارژ، گوشی شما هم باید با این فناوری سازگار باشد.

  • مجهز به دو پورت ورودی MicroUSB و USB Type-C

پاوربانک ریمکس مدل Remax RPP-104 دارای دو پورت ورودی MicroUSB و USB Type-C است که برای شارژ باتری پاوربانک مورد استفاده قرار می گیرد. مجهز بودن به پورت USB Type-C یکی از ویژگی های قابل توجه این پاوربانک تایپ سی است که امکان شارژ با کیفیت تر باتری پاوربانک را ایجاد می کند. لازم به ذکر است که شدت جریان ورودی پاوربانک ریمکس RPP-104 برابر با 2.1 آمپر می باشد که سرعت قابل قبولی در شارژگیری را به همراه دارد. البته با توجه به ظرفیت بالا و 20 هزار میلی آمپر ساعتی این پاوربانک گوشی، ممکن است تا برای تکمیل شدن شارژ باتری آن نیاز به منتظر ماندن برای ساعات نسبتاً طولانی داشته باشید.

در این بلاگ به بررسی ویژگی های پاور بانک ریمکس Remax RPP-104 با ظرفیت 20000 هزار میلی آمپر پرداختیم نظر شما در این رابطه چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت سایت ایده برتر پارسیان به اشتراک بگذاریید تا کاربران دیگر نیز از این تجربیات استفاده نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.

هدست گیمینگ ای فورتک A4tech Bloody G500 آخرین انتخاب یک گیمر باز حرفه ای برای تجربه اوج هیجان و لذت در بازی خواهد بود! این هدست داری بخش صدای دو کاناله استریو می باشد و صدایی پر قدرت و رسا را برای شما به ارمغان می اورد. هدست ایفورتک مدل A4tech Bloody G500 در این مطلب از دیدگاه سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و لیون کامپیوتر بررسی خواهیم کرد، اگر قصد خرید این هدست را دارید حتما تا انتهای با ما همراه باشید.

دیجی کالا:

  •  دارای مگنت نئودیمیوم
  •  
    طراحی ارگونومیک با پدهای دور گوشی برای حداکثر ایزولاسیون صدا و گوشی های قابل چرخش
  •  
    سیستم پخش صدای دو کاناله استریو
  •  
    دارای میکروفون جمع شو
  •  
    پنل کنترل صدا روی سیم هدست
  •  
    هدبند از جنس فوم با قابلیت تغییر سایز از جنس استیل
  •  
    کابل فلت از جنس TPE برای جلوگیری از در هم تنیدگی
  •  
    دارای جک 4 پین استریو متناسب برای اتصال به موبایل و تبلت
  •  
    دارای مبدل خروجی یک به دو میکروفون و هدفون برای اتصال به PC                   

لیون کامپیوتر:

درایورهای صوتی قدرتمند : استفاده از درایورهای 40 میلیمتری با قدرت بالا در تولید فرکانسهای صوتی مختلف و پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز

عایق بندی صوتی : بالشتکهای متراکم و حجیم با قابلیت حذف دقیق نویزهای مزاحم خارجی به منظور افزایش تسلط کاربر در هنگام اجرای بازیهای رایانه ای

میکروفون کشویی قابل تنظیم : امکان مخفی سازی میکروفون در کاپ سمت چپ برای سهولت کاربری بیشتر و ارائه نرم افزار پیشرفته برای تنظیم دقیق پارامترهای میکروفون

پردازنده صوتی قدرتمند : استفاده از پهنای باند پورت USBبرای انتقال سریع و تولید دقیق فضاهای صوتی

کاپهای بهینه با ساختار ارگونومی : استفاده از پارچه کتان و چرم بسیار نرم در طراحی کاپها و بکارگیری ساختار زنگوله ای به منظور پوشش کامل فضای اطراف گوش همراه با راحتی بالا و توانایی عالی در حذف نویزهای مزاحم خارجی

وزن سبک : بهره گیری از مواد باکیفیت و سبک همراه با ساختار منعطف و قابل تنظیم هدبند برای سازگاری کامل با آناتومی جمجمه کاربران

ایده برتر پارسیان:

  • یک هدست جذاب و زیبا!

هدست ای فورتک Bloody G500 نیز مانند اغلب هدست های مخصوص بازی از طراحی ظاهری زیبا و هیجان انگیزی بهره می برد! علاوه بر این، هدست با سیم Bloody G500 از لحاظ میزان راحتی و کیفیت ساخت نیز در وضعیت مطلوبی قرار دارد. گوشی های این هدست دارای پدهای کاملاً نرم و راحتی هستند که بر روی آنها از روکش چرم استفاده شده است. این گوشی ها به گونه ای طراحی شده اند که تمام فضای گوش را دربرمی گیرند و از ورودی سر و صداهای اضافیِ محیط به داخل گوش جلوگیری می کنند. نکته قابل توجه در رابطه با گوشی های هدست Bloody G500 این است که شما می توانید زاویه قرارگیری آنها را به طور دلخواه تغییر دهید تا به راحت ترین شکل ممکن بر روی گوش های شما جای گیرند.

هدبند هدست گیمینگ ای فورتک مدل A4tech Bloody G500 نیز دارای قابلیت تغییر طول است و از این جهت به آسانی می توانید آن را متناسب با اندازه سر خود تنظیم کنید. قسمت بالایی هدبند این هدست دور گوش نیز دارای پدهای نرم با روکش چرمی است که باعث می شود تا در هنگام قرار گرفتن بر روی سر حس خوبی را به شما انتقال دهد. در مجموع می توان هدست ایفورتک Bloody G500 را برای گیمرها و افرادی که به انجام بازی در ساعات متوالی عادت دارند، یک انتخاب ایده آل دانست؛ چرا که استفاده طولانی مدت از آن هیچ گونه احساس خستگی یا ناراحتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت این هدست مخصوص بازی ای فورتک Bloody G500 را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

  • اوج هیجان و لذت را تجربه کنید!

هدفون گیمینگ A4tech Bloody G500 دارای سیستم پخش صدای دو کاناله استریو است و صدایی پرقدرت و رسا را به شما ارائه می دهد. همچنین صدای ارائه شده توسط این هدست استریو دارای شفافیت و وضوح بالایی است و حتی جزئیات نیز در آن کاملاً مشخص خواهند بود! از این جهت هدست ای فورتک Bloody G500 برای انجام بازی های شوتینگ و بازی هایی که نیاز به تمرکز زیاد به محیط اطراف در آنها وجود دارد، یک انتخاب ایده آل خواهد بود! باید به این نکته هم اشاره کنیم که بر روی کابل این هدست استریو پلی استیشن دکمه های کنترل میزان صدا تعبیه شده که دسترسی به آنها به آسانی انجام می گیرد.

در پایان سعی کنید که هدست گیمینگ ای فورتک مدل A4tech Bloody G500 را از مراکز معتبر تهیه کنید. سایت فروشگاهی دیجی کالا از سایت های فروشگاهی معتبر در خصوص خرید انواع هدفون و هدست می باشد که محصولات خود را با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی به شما را ارائه می دهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.

هارد دیسک های Digital My Book Desktop توسط شرکت وسترن دیجیتال طراحی و روانه بازار شده اند، این هارد دیسک به منظور آرشیو اطلاعات و ذخیره فایل مورد استفاده قرار می گیرد که از ظرفیت های متنوعی پشتیبانی می کند. هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop با ظرفیت 4 ترابایت یک انتخاب ایده ال برای ذخیره سازی فایل های پشتیبان و بک آپ گیری از اطلاعات شما می باشد. در ادامه متن به معرفی ویژگی های هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Book Desktop می پردازیم و قابلیت های متنوع آن را بررسی می کنیم با نقد و بررسی این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه باشید.

دیجی کالا:

ظرفیت 4 ترابایتی

ظرفیت هارد اکسترنال شرکت وسترن دیجیتال  My Book Desktop چهار ترابایت است. این میزان ظرفیت برای میزبانی حجم زیادی از اطلاعات می‌تواند مقدار بسیار مناسبی باشد. معمولا کاربرانی که می‌خواهند به‌صورت حرفه‌ای به آرشیو اطلاعات بپردازند، از هاردهای رومیزی استفاده می‌کنند. برای کاربرانی‌که حجم زیادی از اطلاعات را می‌خواهند در هارد اکسترنال ذخیره کنند، تهیه یک هارد با ظرفیت بالا از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر از تهیه‌ی چند هارد با ظرفیت کم‌تر است.

ذخیره‌سازی ایمن

یکی از فاکتورها بسیار مهم برای کاربران حرفه‌ای کامپیوتر ذخیره‌سازی اطلاعات در هارد با امنیت بالا است. ذخیره‌سازی ایمن اطلاعات در این‌جا به معنی از دست نرفتن اطلاعات است. مشکلات سخت افزاری و نرم‌افزاری در هاردها مسئله‌ی شایعی است که می‌توان با تهیه‌ی یک محصول حرفه‌ای جلوی آن را گرفت. هاردهای دسکتاپی به دلیل آن‌که هنگامی که به کامپیوتر متصل هستند، جابه‌جا نمی‌شوند، تا حد زیادی در برابر انواع شوک‌ها و لرزش‌ها در امان هستند. همین موضوع باعث شده که محصولاتی مانند My Book Desktop بتوانند اطلاعات را امنیت بالا ذخیره‌ کنند.

ایده برتر پارسیان:

  • یک هارد دیسک رومیزی با ابعادی کاملاً مناسب!

هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital My Book Desktop با ظرفیت 4 ترابایت در ابعاد 170 * 139 * 49 میلی متر روانه بازار شده و فضای زیادی را اشغال نمی کند. این هارد اکسترنال رومیزی دارای کیفیت ساخت مطلوب و طراحی ظاهری زیبایی نیز هست و استفاده از آن جلوه ای جذاب به میز کار شما می بخشد! لازم به ذکر است که این هارد اکسترنال به صورت ضد ضربه و ضد آب طراحی نشده و در هنگام استفاده از آن باید دقت بالایی داشته باشید. البته قسمت زیرین بدنه هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop به گونه ای طراحی شده که هارد را به صورت کاملاً محکم بر روی سطوح صاف نگه می دارد و از لیز خوردن یا تکان خوردن آن در حین انتقال اطلاعات جلوگیری می کند.

  • اتصال آسان به کامپیوتر و لپ تاپ

برای استفاده از هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop 4TB ابتدا باید آن را از طریق آداپتور ارائه شده همراه با محصول به برق شهری متصل کنید و کابل USB هارد را به لپ تاپ یا کامپیوتر خود اتصال دهید. پس از آن هارد اکسترنال شما آماده به کار خواهد بود! هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop 4TB با سیستم عامل مک و تمام نسخه های سیستم عامل ویندوز سازگار است و محدودیتی در استفاده از آن در ارتباط با دستگاه های مختلف نخواهید داشت.

  • انتخابی ایده آل برای آرشیو فیلم و سریال!

اگر از علاقه مندان به تماشای فیلم و سریال هستید، هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop 4TB با ظرفیت چهار ترابایتی خود یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود! با استفاده از این هارد اکسترنال می توانید فیلم ها و سریال های مورد نظرتان را با بالاترین کیفیت و با حجم های زیاد آرشیو کنید. همچنین هارددیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل My Book Desktop برای ذخیره فایل های پشتیبان و بک آپ گیری از اطلاعات نیز کارایی بالایی دارد. به طور کلی با توجه به قیمت هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop 4TB می توان کارایی آن را در ذخیره اطلاعات و فایل های مختلف کاملاً مطلوب و قابل قبول ارزیابی کرد. ضمن اینکه این هارد دیسک اکسترنال رومیزی دارای قابلیت هایی مانند بک آپ گیری خودکار از اطلاعات و رمزگذاری نیز هست که باعث افزایش کارایی آن شده است.

برای خرید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال My Book Desktop 4TB سایت های معتبر اینترنتی منابع خوبی برای کسب اطلاعات می باشند، شما می توانید با مراجعه به وب سایت های اینترنتی ایده برتر پارسیان اطلاعات بیشتری را در زمینه ویژگی ها و کارایی این هارد دیسک کسب نمایید و سپس متناسب با نیاز و بودجه خود اقدام به خرید نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.

با کاربردی تر شدن دستگاه های دیجیتال نیاز افراد به وسیله ای که بتواند در زمان عدم وجود برق وسایل الکترونیکی را شارژ کند حس شد، به همین منظور شرکت های زیادی اقدام به طراحی و تولید شارژر های همراه کرده اند. اگر شما نیز از افرادی هستید که در تاکسی های اینترنتی کار می کنید و یا بنابر شرایط شغلی خود تایم زیادی را در ماشین سپری می کنید شارژر فندکی هواوی DC5V0D یک وسیله کارامد برای شماست. برای نقد و بررسی این محصول از سایت های ایده برتر پارسیان و دینگولند همراه ما باشید.

دینگولند:

شارژر فندکی Huawei با 1 عدد خروجی 1 آمپری، مناسب برای شارژ همه دستگاه ها است. این مدل از شارژرهای فندکی دارای نشانگر LED و مداری برای محافظت از هرگونه خطر احتمالی مانند داغ شدن دستگاه، شارژ بیش از حد و... می‌باشد. شارژر فندکی Huawei از جنس پلاستیک ساخته شده که برای استفاده مداوم در داخل خودرو و در مسافرت‌های طولانی مناسب است. این محصول با وزن 29 گرم و ابعادی مناسب، شارژری زیبا و کلاسیک محسوب می‌گردد که در داخل خودرو، نمای زیبایی را از خود به تصویر می‌کشد.

ایده برتر پارسیان:

  • طراحی ظاهری خاص و شیک

اولین موردی که در هنگام مواجهه با شارژر فندکی Huawei DC5V0D توجه شما را به خود جلب می کند، طراحی ظاهری خاص و متفاوت آن با شارژرهای فندکی دیگر است. به طوری که استفاده از این شارژر فندکی ماشین جلوه زیبایی به فضای داخلی خودروی شما خواهد بخشید. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که در ساخت شارژر فندکی هواوی DC5V0D از مواد اولیه مرغوب استفاده شده و به همین دلیل این محصول از دوام و طول عمر بالایی بهره می برد. پس در صورت استفاده صحیح، این شارژر فندکی برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. در مجموع با توجه به قیمت این شارژر فندکی خودرو می توان کیفیت ساخت آن را مطلوب ارزیابی کرد.

  • مناسب برای شارژ انواع گوشی

شارژر فندکی هواوی مدل Huawei DC5V0D دارای یک پورت خروجی از نوع USB 2.0 است. این پورت دارای شدت جریان 1.0 آمپر بوده و سرعت مناسبی در شارژ گوشی، موزیک پلیر و دستگاه های کم مصرف به شما ارائه می دهد. توجه داشته باشید که برای دستیابی به بالاترین سرعت و کیفیت در شارژدهی، بهتر است تا از این شارژر فندکی برای شارژ تبلت استفاده نشود.

شارژر فندکی هواوی Huawei DC5V0D

  • سازگار با گوشی های موبایل اندرویدی و آیفون

با استفاده از شارژر فندکی ماشین هواوی DC5V0D محدودیتی در شارژ گوشی های موبایل مختلف نخواهید داشت! این شارژر فندکی از طریق یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی ها و تبلت های اندرویدی کاربرد دارد. همچنین با استفاده از یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ می توانید از شارژر فندکی DC5V0D برای شارژ گوشی آیفون بهره ببرید.

یکی از ویژگی های قابل توجه شارژر فندکی هواوی Huawei DC5V0D مقاومت بالای آن در برابر اختلالاتی مانند شارژ بیش از حد، افزایش دما، اتصال کوتاه و نوسان شدت جریان و ولتاژ است. بنابراین در صورت رخ دادن چنین اختلالاتی هیچ گونه آسیبی به گوشی شما در حین شارژ شدن وارد نمی شود. پس با استفاده از این شارژر فندکی برای ماشین می توانید از یک شارژ ایمن و با کیفیت بهره مند شوید.

اطلاعات کافی در رابطه با قیمت، مشخصات فنی و نقد تفضیلی هر محصول از ویژگی های وب سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان است که در اختیار کاربران قرار می گیرد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ضمن کسب اطلاعات تکمیلی از شارژر فندکی ماشین هواوی DC5V0D، از خریدی ارزان و مقرون به صرفه نیز برخور دار شوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.

شارژر فندکی یکی از راه های جلوگیری از تمام شدن شارژ دستگاه های دیجیتالی شما در طول روز و در شرایطی که به پریز برق دسترسی ندارید، می باشد. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید بنابر شرایط کاری خود تایم زیادی در طول روز را با ماشین سفر می کنید شارژر فندکی ماشین باسئوس VCHXXC انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود. این شارژر فندکی بالاترین سرعت و کیفیت در شارژردهی را دارد. برای بررسی و معرفی این محصول از از اطلاعات سایت ایده برتر پارسیان و نقد و بررسی سایت معتبر دیجی کالا کمک گرفته ایم تا اخر مطلب همراه ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • بالاترین سرعت در شارژدهی را تجربه کنید!

شارژر فندکی باسئوس مدل Baseus VCHXXC از اغلب فناوری های شارژ سریع (PPS، PD3.0، QC4+ و QC4.0) پشتیبانی می کند و بالاترین سرعت در شارژدهی را برای شما به ارمغان می آورد. این شارژر فندکی سریع دارای یک پورت USB Type-C با شدت جریان خروجی 3 آمپر (با ولتاژهای 5 و 9 ولت)، 2.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 15 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 20 ولت) است. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از قابلیت فست شارژ، گوشی شما نیز باید از این فناوری پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ خواهد شد.

  • یک وسیله کوچک اما کارآمد!

شاید بتوان شارژر فندکی ماشین باسئوس VCHXXC را یکی از کوچکترین شارژرهای فندکی موجود در بازار دانست! این شارژر در ابعاد 33*18*18 میلی متر و وزن فقط 10 گرم ارائه شده و کمترین فضا را از داخل خودروی شما اشغال می کند. به این ترتیب استفاده از شارژر فندکی خودرو هیچ گونه مزاحمتی برای شما در هنگام رانندگی ایجاد نمی کند.

مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه کیفیت ساخت بسیار مطلوب شارژر فندکی باسئوس VCHXXC است. بدنه این شارژر از آلومینیوم مرغوب ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر ضربه، خراشیدگی، رها شدن از دست و برخورد با زمین و فشار دارد. همچنین در قسمت بالایی بدنه این شارژر فندکی ماشین فست شارژ یک گیره متصل به بدنه تعبیه شده که کمک زیادی به شما برای خارج کردن شارژر از درگاه فندک ماشین می کند.

  • قابل استفاده برای شارژ انواع گوشی های موبایل

با استفاده از شارژر فندکی باسئوس Baseus VCHXXC به آسانی می توانید از طریق کابل USB Type-C گوشی های موبایل اندرویدی دارای این پورت را شارژ کنید. همچنین با استفاده از کابل های تبدیل USB-C به MicroUSB و USB-C به لایتنینگ، این شارژر فندکی برای شارژ گوشی آیفون، گوشی های اندرویدی معمولی و دیگر دستگاه های دارای پورت MicroUSB نیز قابل استفاده خواهد بود. در حالت کلی این شارژر فندکی تایپ سی دارای توان خروجی حداکثر 30 وات است و به خوبی از عهده شارژ گوشی های مختلف بر می آید.

دیجی کالا:

  • بعاد
    18*33*18 میلی‌متر
  • وزن
    10 گرم
  • ولتاژ ورودی
    5-24 ولت
  • ولتاژ خروجی
    4.5-5.0-9.0-12.0-20 ولت
  • شدت جریان خروجی
    1.5 آمپر مخصوص موبایل , 2.4 آمپر مخصوص تبلت و موبایل , 3.0 آمپر مخصوص تبلت و موبایل , 5.1 آمپر مخصوص تبلت و موبایل , 4.4 آمپر مخصوص تبلت
  • تعداد درگاه خروجی
    1 عدد
  • نوع درگاه خروجی
    USB-C
  • توضیحات
    حرکثر قدرت شارژ 30 وات
  •  
    ورودی: DC 12-24V USB
  •  
    خروجی: 4.5V- 5A; 5V-4.5A; 9V-3A; 12V-2.5A; 20V-1.5A

چنانچه هنوز نیز در رابطه با ویژگی های شارژر فندکی باسئوس Baseus VCHXXC به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، اغلب کاربران این شارژر فندکی دیدگاه های خود را در صفحه این محصول در سایت دیجی کالا به ثبت می رسانند. این نظرات می تواند شما را در خرید شارژر فندکی مدنظر تان یاری کند به همین منظور به وب سایت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه نمایید و یا اگر از این محصول استفاده کرده اید حتما نقد و بررسی خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.                    



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.

دو آیتم مهم در انتخاب و خرید دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW630L توجه به کنتراست و شدت روشنایی آن می باشد، دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630L از جمله ویدئو پروژکتور های با کیفیت شرکت پاناسونیک است که با کنتراست و شدت روشنایی بالا کوچکترین جزییات را با وضوح بسیار مطلوب نمایش می دهد و در نمایش تصویر در محیط های روشن و پر نور کاربرد دارد. بنابراین شما می توانید از این دیتا پروژکتور مدل MW630L برای انتقال مفاهیم در کلاس های درس و همچنین برگزاری همایش ها و جلسات اداری استفاده کنید. این مطلب را به موضوع راهنمای خرید دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-MW630L اختصاص می دهیم. لطفا در ادامه با بررسی ویژگی ها و کارایی این محصول از وب سایت ایده برتر پارسیان ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • امکان استفاده از لنزهای مختلف پاناسونیک

دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW630L به صورت بدون لنز ارائه می شود و شما می توانید متناسب با نیاز خود از لنزهای مختلفِ سازگار با این دیتا ویدئو پروژکتور در آن استفاده کنید. این ویژگی باعث شده تا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630L کارایی بالایی در محیط ها و مکان های مختلف داشته باشد و بتوانید از لنزهایی با میزان زوم، جابجایی و نسبت پرتاب متفاوت (متناسب با محدودیت فضای نصب ویدئو پروژکتور) بهره ببرید. همچنین پارامترهایی مانند فاصله پرده به نمایش ویدئو پروژکتور و امکان تصحیح زاویه تصویر به لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت. در حالت کلی این ویدئو پروژکتور آموزشی قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ بوده و هم در اتاق های کوچک و هم در سالن های نسبتاً بزرگ قابل استفاده می باشد.

  • شدت روشنایی و نسبت کنتراست عالی!

شاید بتوان ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW630L را از لحاظ نسبت کنتراست پروژکتور یکی از بهترین ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار نامید! کنتراست این دستگاه ویدیو پروژکتور برابر با 3000000:1 است که باعث می شود حتی کوچکترین جزئیات موجود در قسمت های تاریکِ تصاویر نیز با بالاترین وضوح به نمایش درآیند. همچنین این دیتا پروژکتور کلاسی توانایی بالایی در نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن به شکلی کاملاً شفاف دارد و تصاویری با کیفیت را به شما ارائه می دهد. از این جهت می توان بر روی آن برای نمایش فایل های متنی، اسلایدهای پاورپوینت، نمودارها و جداول نیز حساب باز کرد.

ویژگی قابل ذکر دیگر دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630L شدت روشنایی 6500 لومنی آن است. با توجه به این میزان روشنایی، می توانید از این ویدئو پروجکشن پاناسونیک با خیالی راحت بابت افت وضوح تصاویر، حتی در محیط های پُر نور و کاملاً روشن نیز استفاده کرده و از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید. با توجه به این میزان روشنایی می توان قیمت ویدئو پروژکتور PT-MW630L را کاملاً مناسب دانست.

  • ارائه تصاویر با استفاده از فناوری SOLID SHINE Laser

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-MW630L از نوع لیزری می باشد و از تلفیقی از فناوری های 3LCD و SOLID SHINE Laser که یکی از تکنولوژی های پیشرو در زمینه نمایش تصاویر به صورت لیزری است، بهره می برد. از این جهت تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروژکتور لیزری دارای رنگ هایی طبیعی و شاداب هستند. همچنین با توجه به اینکه رزولوشن ویدئو پروژکتور لیزری پاناسونیک PT-MW630L برابر با 1280*800 پیکسل است، می توان از کیفیت و وضوح مطلوب تصاویر آن اطمینان داشت.

مطالب ارائه شده در بالای صفحه تنها بخشی از نقد و بررسی های سایت ایده برتر پارسیان در رابطه با ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW630L می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می دهیم که به صفحه این محصول در سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.

برگزاری موفق یک کلاس آموزشی مستلزم این است که ارائه مطالب و آموزش به درستی به دانشجویان منتقل شود، یکی از مواردی که نقش مهمی در انتقال مفاهیم و درس برای دانشجویان و یا دانش آموزان یک مجموعه دارد، دیتا ویدئو پروژکتور ها هستند، اگر شما از یک ویدئو پروژکتور بی کیفیت در هنگام آموزش استفاده کنید نه تنها مطالب به خوبی به دانشجویان و دانش آموزان منتقل نمی شود بلکه شما نیز دچار دردسر خواهید شد، اگر قصد خرید دیتا ویدئو پروژکتور با کاربری آموزشی را دارید دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW530 یک انتخاب هوشمندانه می باشد، با ما برای نقد و بررسی این محصول از سایت ایده برتر پارسیان همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • نمایش تصاویری با کیفیت به صورت لیزری

ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW530 از تلفیقی از فناوری های 3LCD و SOLID SHINE Laser برای نمایش تصاویر بهره می برد. فناوری SOLID SHINE یکی از فناوری های پیشرو در زمینه نمایش تصاویر به صورت لیزری است که باعث بهبود کیفیت رنگ ها و وضوح بیشتر آنها می شود. همچنین با توجه به اینکه رزولوشن این دیتا پروژکتور کلاسی برابر با 1280 x 800 پیکسل است، می توان از کیفیت بسیار مطلوب تصاویر به نمایش درآمده با آن اطمینان داشت.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW530 شدت روشنایی 5500 لومنی آن است که باعث نمایش تصاویر به شکلی کاملاً شفاف و درخشان می شود. این ویژگی که بر روی قیمت این ویدئو پروژکتور اداری نیز مؤثر بوده به شما این امکان را می دهد تا بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، بتوانید از آن در مکان های روشن و پُر نور نیز استفاده کنید.

  • یکی از بهترین ویدئو پروژکتورها از لحاظ نسبت کنتراست!

نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-MW530 برابر با 3000000:1 است و از این جهت می توان آن را یکی از بهترین ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار دانست! این نسبت کنتراست به نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن به شکلی کاملاً شفاف منجر می شود و به این ترتیب به بهبود کیفیت تصاویر کمک زیادی می کند. به طوری که حتی جزئیات موجود در نواحی تاریک تصاویر نیز با وضوحی عالی بر روی پرده به نمایش درخواهند آمد! همچنین این دیتا پروژکتور توانایی بالایی در نمایش نمودارها، جداول، فایل های متنی و اسلایدهای پاورپوینت دارد و بالاترین میزان خوانایی را برای شما به ارمغان می آورد.

  • قابلیت نصب و راه اندازی فوق العاده آسان

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-MW530 به تمام امکانات لازم به منظور نصب و راه اندازی آسان مجهز می باشد! از جمله این امکانات باید به زوم برقی، جابجایی لنز (تا 67 درصد به صورت عمودی و 35 درصد به صورت افقی) به صورت برقی، امکان تصحیح زاویه تصویر (تا 35 درجه به صورت عمودی و افقی) و قابلیت نصب 360 درجه ای اشاره کرد. با توجه به این مشخصات می توانید این دستگاه را متناسب با شرایط و محدودیت فضای نصب، در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش ویدئو پروژکتور قرار داده و به شکلی کاملاً سریع و راحت تصویر آن را تنظیم کنید.

لازم به ذکر است که دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-MW530 قادر به نمایش تصاویر در ابعاد 40 تا 400 اینچ است و هم در سالن های نسبتاً بزرگ و هم در فضاهای کوچک قابل استفاده می باشد. توجه داشته باشید که برای نمایش تصاویر در ابعاد 40 اینچ، فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش باید بین 1.37 تا 2.38 متر و برای نمایش تصاویر در ابعاد 400 اینچ، این فاصله باید بین 14.23 تا 24.27 متر باشد.

  • پشتیبانی از فناوری DIGITAL LINK

برای اتصال ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW530 به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، مانیتور، دستگاه پخش ویدئو و... کار سختی پیش رو نخواهید داشت! این ویدیو پروژکتور به دو ورودی HDMI، دو ورودی RGB، پورت LAN (برای اتصال به شبکه)، ورودی ویدئو، دو ورودی ریموت (برای کنترل از راه دور)، خروجی مانیتور، ورودی سريال و ورودی و خروجی صدا مجهز است. همچنین امکان اتصال فلش مموری به ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-MW530 از طریق پورت USB آن نیز وجود دارد. در این حالت امکان نمایش فایل های تصویری موجود بر روی فلش مموری بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر وجود دارد.

اما یکی از ویژگی های مهم و کاربردی دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW530 پشتیبانی آن از فناوری DIGITLA LINK است. این فناوری به شما اجازه می دهد تا بتوانید از طریق یک کابل شبکه ساده (به طول حداکثر 150 متر)، صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور منتقل کنید. به این ترتیب هم در هزینه های شما صرفه جویی می شود و هم نصب پروژکتور در مکان های مختلف راحت تر انجام خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت روز، ویژگی و کارآیی دیتا پروژکتور Panasonic PT-MW530 می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید و یا با شماره مندرج در سایت تماس بگیرید، کارشناسان با تجربه سایت ایده برتر اماده راهنمایی شما در خصوص خرید انواع تجهیزات اموزشی می باشند.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1399
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی